Aviseringar
Rensa alla

Ohoy! Cyniker unite!


Ämnesstartare

Brighter:

Fattade inget, jaha du säger att du inte är deprimerad jada jada? 

Precis jag är verkligen inte deppig,är super glad,och är  menings fullt. Jag är bara SÅ TRÖtt och inte orkar skriva ett långre ut förlåg svar ,istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:
Jag blev först ledsen, trodde du hade tagit illa upp osv.... Oo

Kram..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Precis jag är verkligen inte deppig,är super glad,och är  menings fullt. Jag är bara SÅ TRÖtt och inte orkar skriva ett långre ut förlåg svar ,istället

Kul att höra 🙂 kram! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cynism har inga gränser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demokratin är en chimär.

Människans sinnen är grumlade, kognitiva förmåga avtrubbad och drifter ohämmade vilket leder till utarmning av jordens resurser och människoartens undergång. Dumma flockdjur.

Alla stjärnor kommer ändå att slockna.

De säljer bara havremjölk på ICA maxi, inte av mandel eller ris.. med vilje!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck this


   
SvaraCitera

Brighter: Du kanske är deprimerad? Och ser det meningslösa i allt? jag håller med dig, allt är meningslöst, vilket även gör det meningslöst att vara deprimerad!

du har ju uppenbarligen aldrig varit deprimerad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du har ju uppenbarligen aldrig varit deprimerad...

Ok, om du säger det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
fuck this

Haha, håller med om demokratin, sedan så hängde jag inte med :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
cynism har inga gränser.

Hur menaru?


   
SvaraCitera

Brighter:

Ok, om du säger det så.

jag gjorde precis det ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag gjorde precis det ja

Jag har personligen upplevt det som att jag varit deprimerad och att allt är meningslöst att göra, eftersom jag tyckte mig se vart det skulle sluta ändå. Total förvirring. Jag har fortfarande lätt att vara cynisk, skillnaden är bara den att jag idag inte tror att jag ser klarare när jag är cynisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

depression är för mig att man är ledsen, har ångest, och tkr livet är obehagligt just nu. att man går runt med en klump i magen, inte att man ser allt meninglöst (det blir iof också så när man är deppig, men det är inte det enda)


   
SvaraCitera

Brighter:

Jag har personligen upplevt det som att jag varit deprimerad och att allt är meningslöst att göra, eftersom jag tyckte mig se vart det skulle sluta ändå. Total förvirring. Jag har fortfarande lätt att vara cynisk, skillnaden är bara den att jag idag inte tror att jag ser klarare när jag är cynisk.

är man deprimerad gör det detsamma om någon säger "det är meningslöst att vara deprimerad för allt är ändå meningslöst"


   
SvaraCitera

kukoxo:
depression är för mig att man är ledsen, har ångest, och tkr livet är obehagligt just nu. att man går runt med en klump i magen, inte att man ser allt meninglöst (det blir iof också så när man är deppig, men det är inte det enda)

depression är klassat som en sjukdom med olika symptom såsom nedstämdhet, viljelöshet, självmordstankar etc.


   
SvaraCitera