Aviseringar
Rensa alla

Oj oj


Ämnesstartare

Hejsan vet inte vart ja ska börja, ja är redan bestämd att de lilla livet i mig ska komma till värden tros allt som hände runt om mig, vet ni nåt bra sätt man får en mamma att Inse att man kan klara sig själv och att man verkligen vill nåt, när ja tidigare sa till henne ikväll att ja är gravid gick hon i taket och nu pratar hon inte med mig, ja har pappan till barnen vi är tillsammans men bor dock inte ihop ännu men de kommer vi göra nu, hoppas ja får några bra svar


   
Citera

Älskadebarn:

när ja tidigare sa till henne ikväll att ja är gravid gick hon i taket och nu pratar hon inte med mig

Då finns det nog inte så mycket mer du kan göra. Lycka till med ditt barn och din kille. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej ja tror inte heller de, men har man tur släpper hon väl de snart. Tack


   
SvaraCitera

Älskadebarn:

men har man tur släpper hon väl de snart.

Högst troligt. Då du visat att du klarar dig själv, så finns det ju ingen anledning att fortsätta vara sur.


   
SvaraCitera

ja, troligt att hon kommer släppa det. Hon är ju ändå din mamma och som du vet så vill mammor sina barn väl och ta hand om dem, så hon kommer nog inse det själv snart och hjälpa dig. hon behöver antagligen smälta chocken först.
Har du någon pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag har pappan till barnet, och faktiskt måste ja säga att hon släppte de idag efter att ja vart på mvc och fick tid för att skriva in mig den 14:-D När hon väl insåg att hon inte kunde få mig till abort, och ja måste oxå säga att ja förstår henne för ja inte har jobb och sånt 🙁 men de har gått bra med min son som är 4snart så varför skulle de inte gå med 2 🙂


   
SvaraCitera

Du är ju tjugotvå [shake] Värre om du var sexton. Om du inte har fejkat din ålder det vill säga.


   
SvaraCitera

det ger sig


   
SvaraCitera

du är 22 och har redan en unge, varför blir din mamma sur då? [shake]


   
SvaraCitera

Älskadebarn:

har gått bra med min son som är 4

Men det är ju hakuna matata då [cute] allt löser sig! du kommer få ett fantastiskt liv med dina barn och de kommer få en bra mamma som lär dem allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för att ni har svar de har hjälp mig man känner sig mera säker och starkare när man får lite råd och andra skriver vad dom tycker, jo ja är 23om 2 veckor men att mamma reagerar som hon gör är för ja har inte jobb och bor med henne fortfarande för jag har haft de ganska svårt ett tag men nu är allt fixat och sen vart ja gravid 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar ju vara över arton och en bra bit över arton så därför borde ju hon inse att det är ditt val, vilket det är.
plus, att de flesta 22årignar skulle nog klara av ett barn, även fast det inte var planerat.

Lycka till![love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försök förklara för henne hur då känner, vad du tänker och tycker och varför du klarar va det, det går säkert bra![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar, nu har hon släppt de helt tycker de ska bli mysigt med en liten bebis till :p fast tyvär har barnet ej nån pappa mera:( men får ju en bra mamma storebror och mormor 🙂


   
SvaraCitera