Aviseringar
Rensa alla

..ok..


Ämnesstartare

Sovande:

Vet inte, men det känns väldigt oartigt att skriva ok

beror väl lite på sammanhanget tycker jag. bara ok kanske är det men inte om man säger typ ok och sen massa annat


   
SvaraCitera

patrick bateman:

beror väl lite på sammanhanget tycker jag. bara ok kanske är det men inte om man säger typ ok och sen massa annat

Håller inte med! Tycker fortfarande att det låter väldigt mycket mer bitchigt att bara skriva ok oavsett sammanhang, man lika gärna kan skriva okej om man nu skall yttra det ordet [rolleyes][cute]

Plötsligt blir hela meningen mer intressant samt trevlig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Plötsligt blir hela meningen mer intressant samt trevlig

haha njae. jag håller inte riktigt med. man kan få nästan allt att låta bitchigt. beror helt på hur man är och säger saker tycker jag. jag säger ok eller nej. jag säger nästan alltid okok i de flesta sammanhang. folk har aldrig klagat


   
SvaraCitera

patrick bateman:

folk har aldrig klagat

jag hade klagat [wink] Nää men vi har helt enkelt olika åsikter kring detta, men hatar när man skriver ok [no-no][no-no][no-no]
[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

jag hade klagat Nää men vi har helt enkelt olika åsikter kring detta, men hatar när man skriver ok

haha kan tänka mig det. jepp verkar så. haha (tänkte skriva ok där först men tog bort det [smile] ) ska försöka att inte skriva det till dig då, du får påmina mig om jag glömmer


   
SvaraCitera

Det är drygt.

Man säger okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att det är ok att säga ok men tänker inte säga det ändå pga är för rebellisk.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha kan tänka mig det. jepp verkar så. haha (tänkte skriva ok där först men tog bort det ) ska försöka att inte skriva det till dig då, du får påmina mig om jag glömmer

Hahah eller att jag skall sluta vara en sådan polis [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

Det är drygt.

Man säger okej.

[sad]

Nintendos BFF:

tycker att det är ok att säga ok men tänker inte säga det ändå pga är för rebellisk.

oooooohhhhh

Sovande:

Hahah eller att jag skall sluta vara en sådan polis

haha kanske men det är bara bra om du är det. det behövs ibland [smile]


   
SvaraCitera