Aviseringar
Rensa alla

Ok att krama sin killkompis om man själv är kille?


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille, är 15 år och jag undrade om ni tycker om det är ok att krama eller på något sätt visa sin tillgivenhet som vän mot en som man är mycket kompis med, men är en kille. Till exempel på en födelsedag eller om man inte kommer att se varandra på ett bra tag, eller annat, kom gärna med förslag, jag vill gärna veta vad ni tycker ^^


   
Citera
SLCD
 SLCD

Ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och snälla, fullständiga meningar.


   
SvaraCitera

Klart man kan krama sina kompisar. Varför skulle det inte vara ok? Det bestämmer du själv.


   
SvaraCitera

Bra trådar! [rolleyes]

Det är helt okej [cute]


   
SvaraCitera

men snälla nån [tired]

ja gör det om du vill


   
SvaraCitera

absolut inte.


   
SvaraCitera

neruj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle det inte vara ok?


   
SvaraCitera

glomma96:

jag vill gärna veta vad ni tycker ^^

jag kramar alltid min kompisar som jag inte har träffat på ett tag och då menar jag inte sånadär "3-sekunders-klappa-på-ryggen-kramar" utan riktiga långa och bögiga kramar [y]

jag kan faktiskt bli hobbybög ibland bara för att jag tycker det är kul att driva med homofober [bigsmile]


   
SvaraCitera

ja det är det -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glomma96:

ej, jag är en kille, är 15 år och jag undrade om ni tycker om det är ok att krama eller på något sätt visa sin tillgivenhet som vän mot en som man är mycket kompis med, men är en kille.

Självklart. Man ska vara nära sina vänner.


   
SvaraCitera

Varför inte? Ser inte problemet. Om du tycker en vanlig kram är jobbigt så kan du istället klappa honom på ryggen och omfamna honom lite lätt. Jag brukar köra på det!


   
SvaraCitera

nej gu va bögigt o bögig vill man inte va


   
SvaraCitera

Kramar typ alla mina vänner.


   
SvaraCitera