Aviseringar
Rensa alla

Ok mynona vad har jag för intryck av dig


Paseo
Ämnesstartare

eller vem som helst på um vad har jag för intryck vad tror jag vad är du i mina ögon

jag kommer va 100% ärlig japp


   
Citera

Jaaaa [party].


   
SvaraCitera

[ops]


   
SvaraCitera
mynona

Bra Paseo! Det var just för att starta om denna trend som jag startade min tråd!

Nå, vad har du fått för intryck av mig?


   
SvaraCitera

kom igen


   
SvaraCitera

Okaj hej! Vet egentligen inte om jag vågar detta okej.


   
SvaraCitera

Kör på :›


   
SvaraCitera

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

[love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

nubbie:

Jaaaa .

jag har fått intrycket att du är the good girl men chockerar dig själv med att gå utanför gränserna ibland, lr ganska ofta hihi. kanske pga um, kanske pga jag har konstigt intryck. du verkar intelligent och insatt i saker o ting. du gillar att laga mat o du är bra på det. du är en rolig person att hänga med, spec om man ska typ gå på bio, bada, se opera!!! o jag gillar operor så det va ej negativt. sen är du sjukt söt också men det är ju inget intryck utan ren observation.

lillkuken:

du känns som en person som gärna vänder kappan efter vinden. du faller lätt för grupptryck. du gillar att resa och äta stark mat. gärna fet mat också.


   
SvaraCitera

Visst.


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

SLÅ MIG MED DIN RYTMPINNE.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mynona:

Nå, vad har du fått för intryck av mig?

Du verkar oerhört påläst. En koncentrerad person. Du kan fokusera!!! Du har mycket tålamod o du gillar att diskutera världen. Men du är allt annat än tråkig. Tror det finns mycket livslust i dig. Har också fått känslan av att du inte dömer folk så hårt. Du ger alla en chans, eller flera, att visa vem man är. Du drar inte förhastade slutsatser om något alls egentligen.

malber:

kom igen

Känns orättvist att säga ngt om dig eftersom jag inte känner dig alls känns det som. Så får väl helt enkelt ursäkta mig om jag har helt åt helvete fel i mina intryck av dig!!!
Det känns som att du lever i något som du ej vill leva i o du känns osäker.

El Guaje:

Okaj hej! Vet egentligen inte om jag vågar detta okej.

Ingen fara guaje. Du verkar som en såndär skön person å hänga med, som kommer med de bästa kommentarerna. Du känns också sådär som att du vill att alla ska va me. Ingen ska glömmas bort. Tror du är en rolig kompis.

oatsreuvaue:

Kör på :›

Du verkar otroligt konstnärlig o musikalisk. O om man ska va lite konstnärlig då o kalla dig närvarande hihi. Du verkar också va en väldigt söt o gullig person som man kan sitta o fnittra me hur länge som helst. Göra nåt dumt o sen skratta. [badgrin] Hahaha.

Storchen84:

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

Mmmm har typ inte fått nåt intryck alls. Förstår inte riktigt din roll på um om jag ska va ärlig hmmmm.


   
SvaraCitera

Paseo:

jag har fått intrycket att du är the good girl men chockerar dig själv med att gå utanför gränserna ibland

Hahaha [badgrin].

Paseo:

du verkar intelligent och insatt i saker o ting

Ooooo! Trevligt.

Paseo:

sen är du sjukt söt också men det är ju inget intryck utan ren observation.

Tack [blush].


   
SvaraCitera

Paseo:

Förstår inte riktigt din roll på um om jag ska va ärlig hmmmm.

Roll? Vadå roll? Varför ska man ha en roll? Tycker inte det är särskilt många som har någon roll på UM typ[confused]Ditt svar var förvirrande[blush]

[love]


   
SvaraCitera