Aviseringar
Rensa alla

ok nu behöver jag smakråd också fan då


alltså undrar hur stora väskorna e? ser ut att va lika stora som mina handflator

Paseo:

avs


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kekeoxo:

alltså undrar hur stora väskorna e? ser ut att va lika stora som mina handflator

dom är 30x22 allihop men de spelar la ingen roll ååhhh


   
SvaraCitera

Paseo:

fast jag gillar inte avskalat o stilrent

jag borde nog inte be er om smakråd igen

Meh, du frågade om den mest eleganta.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nachac:

Meh, du frågade om den mest eleganta.

ah fast jag hade nog inte samma elegans i tankarna som du men ahhh jag uppskattar din hjälp iaf du är typ den enda seriösa du å dazzis ahh å jag behöver verkligen hjälp uhuhuhu jag gillar alla


   
SvaraCitera

öh ursäkta?? här försöker ja ju hjälpa dig. tkr 1an o trean ser lite falska ut, tvåan e ok utan de borgerliga pärlerna som hänger

mvh


   
SvaraCitera

kekeoxo:

öh ursäkta?? här försöker ja ju hjälpa dig. tkr 1an o trean ser lite falska ut, tvåan e ok utan de borgerliga pärlerna som hängermvh

Näre blir kulturrevolution då jävlar skall bärare av borgerliga pärlor ställas upp mot väggen


   
SvaraCitera

Paseo:

ah fast jag hade nog inte samma elegans i tankarna som du men ahhh jag uppskattar din hjälp iaf du är typ den enda seriösa du å dazzis ahh å jag behöver verkligen hjälp uhuhuhu jag gillar alla

Lämplig glad smiley som inte ser ut som ett moron.


   
SvaraCitera

gillar ingen av dom [crazy]


   
SvaraCitera

Alltså, det beror ju på vad du har på dig för kläder, vilken jag skulle föredra. Vet väl inte.


   
SvaraCitera

Den första pga ser minst krimskramsig och plastig ut.

Fast om du tycker om sånt mer så skulle jag säga den sista för den har i alla fall en axelrem.


   
SvaraCitera

Paseo:

1 (Du röstade på detta alternativ)

aa

Blivande_japan:

"hej ja är 40 å har 1 livskris"

[bigsmile]

nubbie:

Fast om du tycker om sånt mer så skulle jag säga den sista för den har i alla fall en axelrem.

kuk

ettan med men de är ej med på bilden. det ska finnas att haka i de där guldringarna på sidorna tror jag.


   
SvaraCitera

isola:

ettan med men de är ej med på bilden. det ska finnas att haka i de där guldringarna på sidorna tror jag.

nubbie:

Den första pga ser minst krimskramsig och plastig ut.

Fast om du tycker om sånt mer så skulle jag säga den sista för den har i alla fall en axelrem.

Vill hon gärna ha pärlor å grejer går ju den första bort, det var så jag menade.


   
SvaraCitera

Paseo:

1 (Du röstade på detta alternativ)

alltså spyr på pärlorna och guldgrejen på de andra två


   
SvaraCitera

Paseo:

2 (Du röstade på detta alternativ)

trooooor jag


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

denna då era jävla mjällrövslovers
Image


   
SvaraCitera