Aviseringar
Rensa alla

Okänd moderator radererar album


Ämnesstartare

jag gjorde ett album med nakna vackra kvinnor, censurerade könsdelar och det förekom inget våld eller sex. första blir raderat av okänd moderator, följande trådar bli raderade, sedan blir min ena bild i albumet borttagen pga att en mod inte tyckte den passade. det fanns en någorlunda vettig anledning till det. men nu har en annan mod (okända moden) raderat mitt album igen. (antar att det är samma, får väl hoppas att det inte finns fler än 1 mod som inte kan stå för sin moderering).

poängen med tråden är främst att ni moderatorer inte står enade. hur kan ett album (som inte bryter mot reglerna) först bli raderat sedan bli godkänt och sedan raderat?

som sagt utan motivation av moderatorn som raderade.

tycker inte att man borde vara moderator på ett forum om varken kan motivera modereringen eller ens stå för att man gjorde det.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Brösten var inte censurerade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapade en tråd igår som jag arbetade på länge, den blev också raderat av en mod utan motiviering.

Det var en lång bajskorv jag ritat i photoshop [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ej förvånad om det var nellnellnell. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själasvälten:

Blir ej förvånad om det var nellnellnell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Det var en lång bajskorv jag ritat i photoshop [tard]

Föga förvånande att den blev raderad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brösten var inte censurerade

man får visa brösten.

Själasvälten:

Blir ej förvånad om det var nellnellnell.

jag trodde också att det var hon då hon raderat saker av mig tidigare. men det var ju sedan hon som raderade den ena bilden. varför skulle hon först radera bilden och sedan albumet?


   
SvaraCitera

Nu skriver jag bara att utan att veta så ska man inte anta en massa saker.

Ni har säkert anledningar att tro att det var nellnellnell, men det kan även ha varit någon annan, right?

Det var en stor diskussion för några månader sen om vad som får visas och inte får visas.

Vi diskuterade mycket att album med killar som kysser varandra inte blir raderade men om man pubilcerar bilder på två tjejer som kysser varandra så blir dem raderade. Vad är skillnaden, i reglerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

man får visa brösten.

ska genast göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jag trodde också att det var hon då hon raderat saker av mig tidigare. men det var ju sedan hon som raderade den ena bilden. varför skulle hon först radera bilden och sedan albumet?

Jadu, oftast tycker jag inte hon har några anledningar till att göra saker hon gör, så varför skulle hon behöva en denna gången? ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det bara för att dom vågar stå för sina åsikter[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla bland dina senaste besök så ser du ju vilken mod som har besökt dig.

§3. Genom din registrering accepterar du att inte använda sajten för att posta material, eller länkar till material, som kan uppfattas som stötande eller kränkande, t.ex. hets mot folkgrupp, sexuellt ofredande, trakasserier eller mobbning. Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt. Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott. Att diskutera piratkopiering och liknande är givetvis tillåtet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ska genast göra

Do it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Vi diskuterade mycket att album med killar som kysser varandra inte blir raderade men om man pubilcerar bilder på två tjejer som kysser varandra så blir dem raderade. Vad är skillnaden, i reglerna?

Det har dock hänt ungefär samma sak fast tvärtom, i något/några fall tidigare om jag inte minns helt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Vad är skillnaden, i reglerna?

Ingenting, admins har fastslagit tidigare att det är ok att visa kvinnobröst.


   
SvaraCitera