Aviseringar
Rensa alla

oke


Ämnesstartare

detta är så svårt att förklara.. i bland kommer de upp i min hals, inte något alltså men bara en känsla. det är inte jätte jobbigt men man får luta huvudet fram lite, det känns som man får en bubbla och de kommer upp en känsla... nej men alla har nog fått de, men vad är de..? världens dåligaste förklaring i know. 


   
Citera
Ämnesstartare

sen får man också upp saliv i munnen, som kommer lite, 


   
SvaraCitera

typ som att du ska spy men aldrig spyr?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
typ som att du ska spy men aldrig spyr?..

kanske, jo men inte på de sättet.. haft de?


   
SvaraCitera
time
 time

Känns det faktiskt som en bubbla, inte som ett "hack" upp i halsen som trycker? Som en hickning som fastnat eller så? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Känns det faktiskt som en bubbla, inte som ett "hack" upp i halsen som trycker? Som en hickning som fastnat eller så? 

jaaaa typ 


   
SvaraCitera

Josefiniis:

kanske, jo men inte på de sättet.. haft de?

ja...men det känns som halsen bränner lite och så får man den där "bubblande" känslan i halsen, och det smakar konstigt i munnen. eller det är så jag upplevt det, svårt att förklara hur det känns. 
hade det väldigt mycket ett tag och det var jävligt jobbigt. hade det i kanske ett halvår, det slutade av sig själv sen.


   
SvaraCitera

Shuzz:

ja...men det känns som halsen bränner lite och så får man den där "bubblande" känslan i halsen, och det smakar konstigt i munnen. eller det är så jag upplevt det, svårt att förklara hur det känns. 
hade det väldigt mycket ett tag och det var jävligt jobbigt. hade det i kanske ett halvår, det slutade av sig själv sen.

Om vi nu pratar om samma sak..


   
SvaraCitera