Aviseringar
Rensa alla

Okej att adda flörten?


petronellasss:

som ni kanske känner igen från skolan osv 😛 det är väl individuellt, men någon slags medel-reaktion finns det väl?

ingen aning. men jag skulle iaf bli glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petronellasss:

hur reagerar ni killar när en tjej addar er sådär?

Blir nyfiken. Speciellt om hon är söt och singel [cute]


   
SvaraCitera

petronellasss:

hur reagerar ni killar när en tjej addar er sådär? som ni kanske känner igen från skolan osv 😛 det är väl individuellt, men någon slags medel-reaktion finns det väl?

"Du vill ligga med mig, men det går inte!"


   
SvaraCitera

Underlig:

Nej det är dödsstraff på det.


   
SvaraCitera

iddqd:

"Du vill ligga med mig, men det går inte!"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

"Du vill ligga med mig, men det går inte!"

varför går det inte?:P


   
SvaraCitera

petronellasss:

varför går det inte?:P

Har inte tid med sånt trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Har inte tid med sånt trams.

Jag vill inte ligga med personen i fråga 😛 jag vill lära känna honom!


   
SvaraCitera

petronellasss:

Jag vill inte ligga med personen i fråga 😛 jag vill lära känna honom!

Jaja, men då är ju facebookstalkande utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har addat honom och vi har snackat lite granna. 3 gånger ungefär på msn. Jag har skrivit alla gångerna. Första gången så började vi snacka lite granna, sen skulle han dra. Andra gången jag skrev snackade vi nästan i en timme. Han frågade vem jag var och vet inte riktigt om han fick klart för sig vem jag var riktigt. Jag sa iaf att jag trodde att vi gick i samma skola, sa även vad jag hette och vilken klass jag gick i. Tredje gången, som var idag, så var han jätte osocial, ointresserad, nästan lite irriterad.

Nu vet jag bara inte vad jag ska göra. Det som var idag kanske bara var tillfälligt. Kanske han fortfarande inte vet vem jag är och känner sig obekväm med det. Skall jag fortsätta skriva eller bara låta honom vara? VAD SKA JAG GÖRA? så jävla förvirrad.


   
SvaraCitera

just do it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

just do it

Har addat honom och vi har snackat lite granna. 3 gånger ungefär på msn. Jag har skrivit alla gångerna. Första gången så började vi snacka lite granna, sen skulle han dra. Andra gången jag skrev snackade vi nästan i en timme. Han frågade vem jag var och vet inte riktigt om han fick klart för sig vem jag var riktigt. Jag sa iaf att jag trodde att vi gick i samma skola, sa även vad jag hette och vilken klass jag gick i. Tredje gången, som var idag, så var han jätte osocial, ointresserad, nästan lite irriterad.

Nu vet jag bara inte vad jag ska göra. Det som var idag kanske bara var tillfälligt. Kanske han fortfarande inte vet vem jag är och känner sig obekväm med det. Skall jag fortsätta skriva eller bara låta honom vara? VAD SKA JAG GÖRA? så jävla förvirrad.


   
SvaraCitera

petronellasss:

Skall jag fortsätta skriva eller bara låta honom vara?

du behöver ju inte snacka med honom hela tiden eller skriva varje gång han loggar in eller är inne samtidigt som du [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du behöver ju inte snacka med honom hela tiden eller skriva varje gång han loggar in eller är inne samtidigt som du

han är inte inne ofta! på en vecka kanske... 3 gånger?


   
SvaraCitera

petronellasss:

han är inte inne ofta! på en vecka kanske... 3 gånger?

aha men skriv inte hela tiden iallafall [no-no]


   
SvaraCitera