Aviseringar
Rensa alla

okej att dissa?


Ämnesstartare

jag har 1 st vän
för några år sen var han en av mina bästa vänner, men nu har han sen några år tillbaks levt i annan av sveriges sidor

ikväll är det meningen att jag ska träffa honom för första gången på ca 1½ år.

problemet är att det är klockan halv tolv ikväll. i andra änden av stan...
att åka dit tar närmare 1½ h

jag har matte (i skolan, med föreläsare och övningsassar) 9-17 båda idag och imorgon inför en tenta. för mig känns det väldigt, väldigt viktigt att klara den här mattetentan

om jag åker dit och är där ca en timme kommer jag troligtvis inte vara hemma förrän 2, och troligtvis kommer jag vara där längre än en timme...
med andra ord så kommer det inte bli många timmars sömn, och jag är en sådan människa som helst vill ha MINST 7 timmrs sömn, gärna uppemot 9

tilläggas bör kanske att vi kommer vara ett sällskap, och med största sannolikhet kommer denne gamle vän att bry sig desto mer om de andra av dennes gamla vänner som kommer dit.

tilläggas bör även att senast jag och denne vän skulle ses slutade det med att han ställde in samma dag, när JAG frågade vilken tid vi skulle ses, troligtvis för att han hittat någon han hellre ville träffa.

dessutom har jag redan tackat nej till 1 st fest på annan ort idag bara pga min matte


   
Citera
Ämnesetiketter

ja
känner du inte tillräckligt stark längtan efter att träffa honom och tror att han ändå kommer vara rätt iggig, så tycker jag att du ska låta skolan gå före.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja (Du röstade på detta alternativ)

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte att jag ska se hur jag känner ikväll, men liksom... 7 timmar matte brukar göra mig rätt sömnig...

att jag ska känna mig pigg är med andra ord rätt osannolikt
troligtvis sover jag halv 12


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag hade gjort det.


   
SvaraCitera

var är tldr-knappen?


   
SvaraCitera

ok är dissig idag

tycker du ej ska dissa vem det nu är
du kanske fr ligga


   
SvaraCitera

KingGurka:

du kanske fr ligga

Blivande_japan:

vi kommer vara ett sällskap, och med största sannolikhet kommer denne gamle vän att bry sig desto mer om de andra

[wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

[wink]

KingGurka:

tldr


   
SvaraCitera

KingGurka:

tldr

Ja, men därför jag gav dig ett väl utvalt citat [cry]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja (Du röstade på detta alternativ)

För helvete. Att du ens överväger't.


   
SvaraCitera

fuck school, dra iväg! [wink]


   
SvaraCitera

låter ovärt!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

retardknappen/blivande_japan's kapp (Du röstade på detta alternativ)

Amen du, gå inte, du vet bara hur det kommer gå! Spara dig till den dag då jag kommer upp till dig istället!


   
SvaraCitera