Aviseringar
Rensa alla

Okej att låta en medelinkomsttagare steka hamburgare?


Ämnesstartare

Moderkakan:

Hade varit bättre med någon sorts buffé där gästerna kan ta vad som passar, hamburgare känns lite medelklass..

Jo, jag vet, men jag äter aldrig det annars. Jag är av åsikten att det ska vara ganska enkelt på ett poolparty. Normalt sett äter jag alltid mer fin mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Jo, jag vet, men jag äter aldrig det annars. Jag är av åsikten att det ska vara ganska enkelt på ett poolparty. Normalt sett äter jag alltid mer fin mat.

men fattar du inte vad alla gästerna kommer tänka när de ser att du serverar donkenkäk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Bästa trollet på ett bra tag

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Din pappa ja, men det gör väl knappast dig till en höginkomsttagare? Det enda du tar är ju pengar från din farsa, vilket alltså i princip gör dig till en bidragstagare

Jag är ingen bidragstagare eftersom min pappa har tjänat ihop pengarna själv och han ger en viss summa i månaden till mig och min syster. Eftersom min familj är höginkomsttagare och jag tillhör familjen så gör det även mig till höginkomsttagare. När jag slutar gymnasiet ska jag börja jobba på hans företag.

Bidragstagare är de som tar pengar från staten utan att göra ett skit. De paratiserar på oss som har tjänat våra pengar själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Din pappa ja, men det gör väl knappast dig till en höginkomsttagare? Det enda du tar är ju pengar från din farsa, vilket alltså i princip gör dig till en bidragstagare

[love]


   
SvaraCitera

10/10, would get trolled again.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Bidragstagare är de som tar pengar från staten utan att göra ett skit. De paratiserar på oss som har tjänat våra pengar själva.

Visste inte att troll tjänar pengar och skattar.[smile]


   
SvaraCitera

Calidris:

Medelinkomsttagare är ju i regel opålitliga.

varför frågar du oss då?

nä men allvarligt, du är inte kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men fattar du inte vad alla gästerna kommer tänka när de ser att du serverar donkenkäk?

Gästerna är ju medvetna om det, men om de önskar något annat så fixar jag naturligtvis det. Än så länge har jag inte hört några klagomål iaf.


   
SvaraCitera
Hando

Calidris:

Min pappa tjänar 10 miljoner om året.

Pappa betalar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Än så länge har jag inte hört några klagomål iaf.

kanske för att du inte har haft festen?

förresten, är det verkligen så himla lyckat med ett poolparty i januari?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Visste inte att troll tjänar pengar och skattar.[smile]

Avundsjuk för att jag är höginkomsttagare och du bara är en fattig medelinkomsttagare?

HelylleHerman:

varför frågar du oss då?

Var medlem här för 1½ år sedan. Funderade på forumet mognat lite sedan dess.

Mitt syfte har heller aldrig varit att vara rolig. Kan vi återgå till topic nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pappas lilla pojke

gulligt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

förresten, är det verkligen så himla lyckat med ett poolparty i januari?

Skrev i första inlägget att det ska vara i sommar och gästerna är ju medvetna om vad som står på agendan redan nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du köpa heroin till mig från albanerna bakom konsum


   
SvaraCitera