Aviseringar
Rensa alla

Okej att snacka med randoms på buss?


Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Roligast är det om det är en lokal alkis eller nåt slags original.

Pratar ofta med dem, när de inte är alltför påverkade dvs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pratar ofta med dem, när de inte är alltför påverkade dvs

Mm de är jävligt olika märker man antingen pratar dem på utav bara helvete eller så skriker skällsord i ens öra. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mm de är jävligt olika märker man antingen pratar dem på utav bara helvete eller så skriker skällsord i ens öra. [confused]

Precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar prata med chaufförerna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, vet ej hur jag ska svara. Beroende på lite var man är har man olika humör liksom, jag personligen kan inte komma på nån gång jag snackat med någon random på en buss eller liknande tillfällig förbindelse..
Att prata med tjejer (antar att det är såna du vill snacka med) öht är för mej ett no-no, det går aldrig bra.

Men jag gjorde matte- och fysikprovet på Chalmers för ett tag sedan, jag va klar och på väg därifrån, man går ner för den stora backen och kan se långt bort över den fina stan som är göteborg, upprymd över att man är klar med provet efter åtskilliga timmar.. Då vågar man massor! [crazy]
Då gick det iaf en het brunett framför mej på trottoaren, vi var precis utanför Chalmers och var påväg åt samma håll så jag antog att hon som jag precis hade skrivit provet. [cute]
Så jag gick ifatt henne och undrade om hon också hade gjort provet, det hade hon [blush] Hon var jättemysig, inte alls ställd över att en främling börjat prata med henne, så gick vi en lång bit genom stan och snacka om ditten och datten.
Så det går! [y]


   
SvaraCitera

kan bara prata me randoms om jag är drunk. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Roligast är det om det är en lokal alkis eller nåt slags original.

Håller med. Jag inleder väldigt ofta samtal med människor på måfå, det är trevligt. Så klart tror det ju att man antingen är psykstörd eller placerar en i samma fack som a-lagarna på torget. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Håller med. Jag inleder väldigt ofta samtal med människor på måfå, det är trevligt. Så klart tror det ju att man antingen är psykstörd eller placerar en i samma fack som a-lagarna på torget. Tyvärr.

Äsch vi är alla brödrar och systrar. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej, men jag hatar det. Skulle aldrig börja prata med nån, och blir mest irriterad om nån börjar prata med mig, speciellt om det är människor under 5 [tired]


   
SvaraCitera

Brukar hålla käften , lyssna på musik och kolla ut ur fönstret.
Jag antar att jag är perfekt för den icke pratglade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Skulle aldrig börja prata med nån, och blir mest irriterad om nån börjar prata med mig,

Värst vad du var introvärt och purken då haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

speciellt om det är människor under 5 [tired]

Vart ska du? Vad heter du? Varför är din jacka svart? Varför har du så konstigt hår? Varför är du sur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

lokal alkis

haha, så rätt, har hänt mig på tuben flera gånger [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Värst vad du var introvärt och purken då haha!

lol jo, är ganska fascinerad av människor som är precis tvärtom [crazy]

dazed_and_confused:

Vart ska du? Vad heter du? Varför är din jacka svart? Varför har du så konstigt hår? Varför är du sur?

Ja, helvete, vad irriterande det är XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Ja, helvete, vad irriterande det är XD

Jävla hominider [zzz]


   
SvaraCitera