Aviseringar
Rensa alla

Okej hjälp som fan innan min dator sprängs


Ämnesstartare

alltså satte min katt i koppel vid ytterdörren för jag trodde datorn skulle poffa [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vågar jag koppla in strömkabeln nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu dog fläkten igen, det är någe fel på den, kom inget damm [sad] har inte råd med reperation eller ny dator, kan gå och dö hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde blåst själv :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför dammsög du inte bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du borde blåst själv :c

ingeny:

Varför dammsög du inte bara.

men jag har gjort allt det där [crazy] läste överallt att man skulle ha tryckluft eller utblåsare för optimal rengörning

alltså fläkten dog inte nu pga medlet utan det är den det är fel på, trott att det var massa damm där inne men det kom inte ut något damm när jag rengjorde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Nu dog fläkten igen, det är någe fel på den, kom inget damm [sad] har inte råd med reperation eller ny dator, kan gå och dö hej

[sad]
Hör vad det kan kosta att reparera då?
Men eftersom man kan få en ny dator för fyra lakan så lönar sig det nog inte att reparera. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hör vad det kan kosta att reparera då?
Men eftersom man kan få en ny dator för fyra lakan så lönar sig det nog inte att reparera. [sad]

Ringde elgiganten och hon sa någonting om att om det var ett fabrikatsfel så blbalbalbalblaa kanske jag får pengarna tillbaka eller någonting men ofta [crazy] ska gå dit imorgon och försöka få hjälp, kanske jag kan köpa en fläkt att ha under eller någonting. Ska höra om reparationskostnader med men antagligen blir det att köpa en ny [sad] inte för att jag har råd..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fabrikatsfel

Om det är ett känt fel hos just den där datorn så kanske de fixar den. Men se till att kopiera alla dina grejer från den först.

Lounge fact:

kanske jag kan köpa en fläkt att ha under eller någonting

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v851


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om det är ett känt fel hos just den där datorn så kanske de fixar den. Men se till att kopiera alla dina grejer från den först.

Mja [smile] alltså har en rätt okänd modell så vet inte

Myksa:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v851

Var ju inte så dyrt iallafall, najs


   
SvaraCitera