Aviseringar
Rensa alla

Okey tillbax till noll nu då!


Ämnesstartare

Hej!
Har precis snackat med bruden som jag gillar/gillade, och hon sa att hon vetat att jag har gillat henne nu ett bra tag.
Och tycker det är lite dumt av henne att spela på mina känslor så ändå, för hon har gett mig hintar om att hon gillar mig, men vilket hon tydligen inte gör på det sättet 🙁

För hon sa, känslor går inte att styra, tyvärr kan jag inte skapa någon attraktion mellan dig och mig bara så!

Hon säger att jag fortfarande är hennes vän, och hon verkar inte vilja lämna mig bara så där, hon sa att jag är en awsome vän.

Men jag mår ju verkligen piss nu, har ju jobbat mig fram med henne nu ett halv år, och att bara släppa känslor för ett halvår bara sådär är svårt!

Och jag kommer inte få så här bra kontakt med några mer tjejer känns det som, för jag är ju aldrig iväg och träffar några.

Usch nu orkar jag inte med detta kivet knappt.
För det blir ju inte bättre för att jag har en låga kvar för henne, och tänker att jag fortfarande kan vinna henne, för lär ju bara må ännu mer piss utav det .

vet inte vad jag ska göra, hon verkade lite halv sur på mig, men hon skrev att vi skulle fortsätta våran discussion<3


   
Citera

Alltså, du skapar väldigt många trådar om den här tjejen.
Har tanken slagit dig att du kanske borde prata med HENNE om vad du känner/vad som oroar dig istället för att skapa en tråd om det på um?
Sluta överanalysera, det tar dig ingen vart. Det går som det går.


   
SvaraCitera

Glöm henne. [confused]


   
SvaraCitera

Har ett råd att ge dig.

Gör inte som jag.


   
SvaraCitera

skit i henne.. det går fler gussilagos. [blush]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Testa att andas. Jag tror inte du mår bra av att hänga upp ditt liv på den här tjejen som det uppenbarligen inte går så bra med.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera