Aviseringar
Rensa alla

Olaglig aktivitet


Jag vet vad du har gjort, så tro inte att du kan gömma dig


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

lovepayyouback:

vad tycker ni??
är det fara för mig!

Tjyvliv för evigt!


   
SvaraCitera
Gifted

iddqd:

Hur skadas folk av att man bryter mot den? Känns lite skumt att placera den i samma kategori som misshandel.

Hm, hört talas om cybermobbing och att det kan driva folk till självmord? Tar det som ett exempel, eftersom det är typ det, Tiger Woods, och något barn en knarktjej gömt som är det enda de visar på nyheterna här.


   
SvaraCitera

Gifted:

Hm, hört talas om cybermobbing och att det kan driva folk till självmord? Tar det som ett exempel, eftersom det är typ det, Tiger Woods, och något barn en knarktjej gömt som är det enda de visar på nyheterna här.

Ser ingen större skillnad på det och irl-skitsnack faktiskt. Men inget av det är ju HMF.


   
SvaraCitera
Gifted

iddqd:

Ser ingen större skillnad på det och irl-skitsnack faktiskt. Men inget av det är ju HMF.

HMF? Hot mother fucker?


   
SvaraCitera

Gifted:

HMF? Hot mother fucker?

Hets mot folkgrupp.


   
SvaraCitera

Hej! Jag snattade ett tuggummi och vill ha lite uppmärksamhet. Därför tänker jag inte säga vad jag gjort, och bara låtsas ha lite dåligt samvete så alla blir nyfikna.


   
SvaraCitera
Gifted

iddqd:

Hets mot folkgrupp.

Ah, nej nej, men jag menar, man kan skada folk allvarligt (psykiskt) genom att säga vissa saker.
Fysisk och psykisk personlig skada anser jag vara nästan lika allvarliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

diskution. Men men... Hej?

vad menar du?

Gifted:

våldtäkt

jag kanske är en väldigt grym väldtäktsmanninna

dazed_and_confused:

mord - se ovan

jag tycker däremot aldrig mord är okejh!!! men du gör som du vill

dazed_and_confused:

Stöld - okej så länge du inte tog från någon fattig eller utsatt
Bedrägeri - okej om det är gjort på finurligt sätt och enligt ovan nämnda regler.

haha. ptjaa.. okej.[y][smile]

iddqd:

Jag vet inte, du vägrar ju berätta.

vägrar? jag berättade inte i första inlägget, då kan det inte ses om vägran. någon måste ju bett mig för att jag ska neka?

Evil Conduct:

Jag vet vad du har gjort, så tro inte att du kan gömma dig

fan hur kunde jag vara så dum! um är överallt[chocked][shake]

SLCD:

Tjyvliv för evigt!

jepp . tjyv är jag.


   
SvaraCitera

Gifted:

Ah, nej nej, men jag menar, man kan skada folk allvarligt (psykiskt) genom att säga vissa saker.

Har aldrig riktigt förstått mig på det där, men visst.

lovepayyouback:

vägrar? jag berättade inte i första inlägget, då kan det inte ses om vägran. någon måste ju bett mig för att jag ska neka?

Sry, missade det. Så... tänker du säga vad du har gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hej! Jag snattade ett tuggummi och vill ha lite uppmärksamhet. Därför tänker jag inte säga vad jag gjort, och bara låtsas ha lite dåligt samvete så alla blir nyfikna.

Nej, mer-
Hej! Jag har inget att göra denna fredagskväll och eftersom inga intressanta ämnen enligt mig, diskuterades i diskussionsforumet så slänger jag själv upp en tråd om en sak jag har gått och funderat på ett tag.

Skrev det också på ett lite oseriöst sätt, då man ändå inte får några seriösa svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Sry, missade det. Så... tänker du säga vad du har gjort?

Jag tar saker utan att betala för dem, inte i riktiga affärer eller så. Mer om man äter lunch någonstans, tar jag en efterrätt uatn att betala. Om jag ser något snyggt som tillhör någon annan och jag vet att jag inte kommer åka dit, tar jag det. Kan vara halsdukar, schalar. lite allt möjligt. I skolan tar jag fan allt jag vill av materail och andra saker.[shake]
På secondhand i veckan så provade jag smycken, vissa betalade jag för och vissa hade jag fortfarande på mig som tanten i kassan inte märkte.
Jag plankar ofta ( ej vanligt där jag bor då systemet inte är gjort för detta- omöjligt i princip)
jag sätter upp egna regler för mig sjölv. ta vad du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det tråden handlar om är den dyraste saken jag tagit. annars har det varit struntsummor det handlat om, högst jaa. 100??


   
SvaraCitera
Gifted

iddqd:

Har aldrig riktigt förstått mig på det där, men visst.

Hur menar du? Att man inte kan lida psykiskt? Om jag hugger av dig båda benen, kan du inte gå ut om nätterna.
Om jag samlar ihop ett gäng elaka fulingar med massa vapen, och skrämmer skiten ur dig, skulle du inte våga gå ut om nätterna.

Väldigt grovt, det behövs inte fysiskt våld för att få en person att bli av med en del av tillvaron.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

ta vad du vill

Jöhupp. Påminn mig om det om vi någon gång möts i en mörk gränd så ska vi se om du har kvar de där värderingarna efteråt.


   
SvaraCitera