Aviseringar
Rensa alla

Olika drogers rus


shorty00:

skriv det som inlägget handlar om ? ;D

shorty00:

amfetamin, extacy

man bli väldigt uppåt i allmänhet speedad, känns som man har kontroll och koll på allt liksom. man får en väldig Över energi och stor lust att prata som fan.


   
SvaraCitera

mephedrone (aka världens bästa rus): efter du har dragit linan väntar du i en minut... då börjar du känna dig lite svettig om händer och kroppen känns lätt... du känner dig som ett barn på julafton och födelsedag samtidigt och alla färger blir starkare
du känner att du aldrig har varit så glad eller så skön som du är nu och du tror att du kan göra i princip vad som helst utan negativa konsekvenser
ögonen börjar darra och rulla lite skönt och du äter allting du ser, hör och känner med munnen (ser helt sjukt ut om man tittar på) värme, glädje, energi, humor... allt
sen går det över, och då händer ingenting förutom att du vill ha mer... detta är efter ca en timme
när du har upprepat detta i kanske 12 timmar och får slut på knark börjar du gråta och blir deprimerad


   
SvaraCitera

Hänskapt:

äter

tuggar typ

kom också på att man kan bli lite småparanoid trots att man mår skitbra... då känns det typ som att det är något fel med världen utanför dig, som att den är felkodad eller att väldigt osannolika saker händer... så är väl antagligen inte fallet men ibland tvivlar man [chocked]
jag har t.ex. erfarit minst två extremt osannolika saker... det ena var att jag fick 100 mail inom loppet av en sekund... alla från olika avsändare, helt sjukt... det andra var att jag blev "vän" med och fick kram av S i b i l l e A t a r (sångerska i Ingenting) första gången jag såg dem och precis hade börjat lyssna på och gilla deras musik


   
SvaraCitera

amfetamin gör så att du är vaken länge och håller på med mycket saker konstant, ibland med eufori, ibland utan
inte så jävla mkt att hänga i granen faktiskt
kokain har jag inte provat men det är som amfetamin fast mer eufori och mindre trams... tror man kan bli ganska aggressiv av kokain också [n]
heroin har jag inte heller provat, men jag har provat subutex och lite andra opiater... det finns inte så mkt att säga om denna typ av knark men det de gör är att ta bort all ångest, muskler slappnas av, ett lugn sprider sig i kroppen och hjärnan så att du kan göra lite vad du känner för och tycka att det är lagom trevligt men risken finns att du somnar eller bara ligger/sitter och tar det lugnt/njuter


   
SvaraCitera

Det känns nog ungefär som att pissa på sig själv en kall vinternatt 🙂


   
SvaraCitera
Zsasz

"Det är inte tillåtet att (klipp) posta så kallade tripprapporter. (klipp)"

Känns som att denna tråden är helt fuckad, men om Mod/Admin säger det är ok så kan jag också göra ett inlägg med lite Psykadelska (LSD, DMT, Svamp m.m.) och Dissociativa (Ketamin, Ibogain, m.m.) substanser.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

risken finns att du somnar eller bara ligger/sitter och tar det lugnt/njuter

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Tripprapporter är inte tillåtet.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera