Aviseringar
Rensa alla

olika frågor. mest rökning/att röka.


Ämnesstartare

Tjo alla! [smile]
Jag har rökt i ca 2 månader nu.
[fråga inte varför! Jag delar uppfattning som dom flesta, att rökning är dumt/onödigt osv. Mina skäl är andra.. så fråga inte]
Jag kan ta halsbloss
[suga in från ciggen och dra in "röken" (så att den kommer ner i lungorna) samtidigt som man har halv öppen mun. Allting snabbt så inte "röken" hinner försvinna]
Svälja hela "röken"

Min kompis säger att jag inte kan röka. Själv har hon aldrig rökt eller nått. Hon säger iallafall att jag gör fel.
Så änder mig nu till er.
Kan man röka fel??
(viktigaste frågan jag behöver ha svar på.. vill ju inte gå runt och göra fel bloss..PINSAMT)
Finns de mera "rök-sätt"?? vill lära mig mera sätt

Är grymt irreterad på henne då hon alltid ska kunna "allt" utan att äns ha provat, eller ska vända uppmärksamheten till sig genom att säga (ex) "Han gillade mig innan han gillade dig" Fasten de inte äns är så! [detta ex. har hänt och fy fan asså. Den killen slutade snacka med henne för att han trodde att hon va intreserad av han.. snacka om att hon blev dissad asså!..]

Har något något förslag på en bra "replik" när hon blir så??

Sammanfattning:
Kan man röka på fel sätt??
Kan någon dela med sig av sina "special bloss"/"rök sätt"??
Någon som har en bra replik man kan säga när ens kompis blir en bitch??

Ni som ska säga "rökning är dumt" eller liknande, undanbedes detta- för de är inte det som denna tråd handlar om!!

Taggar: Ciggaretter, cigareter, paket, skolan, cool, problem


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry] världen är full av dumma fjortisar [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

Någon som har en bra replik man kan säga när ens kompis blir en bitch??

"gör det bättre själv"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det som känns bäst för dig antar jag, vem vill du tillfredsställa dig eller din kompis liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

Taggar:

Kopierat från en blogg lr????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

världen är full av dumma fjortisar

Antar de.. börjar bli jävligt irreterande att hon vänder allt så att de ska se ut som om hon är i centrum av all uppmärksamhet... -.-''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

"gör det bättre själv"

nja den funkar ibland.. Men inte när hon säger "men innan dig så va jag..." eller nått 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Kopierat från en blogg lr????????

Haha nej 🙂 Finns en sammanfattning ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Gör det som känns bäst för dig antar jag, vem vill du tillfredsställa dig eller din kompis liksom?

Vad menar du nu?? 😛 Med "röknings sätten" eller mn kompis?? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

Antar de.. börjar bli jävligt irreterande att hon vänder allt så att de ska se ut som om hon är i centrum av all uppmärksamhet... -.-''

Menade er båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du sväljer röken gör du fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Menade er båda.

aha, nja.. inte jag eller lite kanske.. Om du menar med rökningen så tycker jag du ska knipa igen, du vet inte vad jag går igenom, så håll dina tankar innanför din skalle tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Om du sväljer röken gör du fel.

okej, tack 🙂 Röker du?? /Har rökt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

du vet inte vad jag går igenom

Röker du för att du går igenom svårigheter i livet? Vet att isola kan vara en riktig bitch, bry dig inte om henne gumman, jag är på din sida [love] Hon förstår bara inte att livet är tufft ibland 🙁


   
SvaraCitera