Aviseringar
Rensa alla

Olika stora bröst?


Ämnesstartare

Yao, så mina boobs är olika stora.
Fast problemet är inte storleken egentligen, utan att det högra (det största) hänger, alltså att det blir en mycket skarpare skugga under bröstet än mitt vänstra (det lilla)!
Det stör mig inte när jag har kläder på mig utan bara när jag är naken. Jag och mina kompisar brukar bada topless ibland avskilt, haha... Och de har inte olika stora boobs >.>
Hur som helst, brukar de jämna till sig med åldern?? Jag är 13 år gammal, fyller 14 i december.
Jag tycker det är pinsamt att det ena hänger men inte det andra när jag är naken... Och jag är inte så säker på att jag vill förstora det vänstra / förminska det högra =__='
Jag vet att det är helt normalt att ha olika stora bröst, jag undrar bara hur det brukar bli med åldern 😛


   
Citera
Ämnesstartare

Du har inte färdigutvecklade bröst än, så de kommer antagligen att växa mer jämt sedan. Men de flesta kvinnor har olika stora bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, du är ju liten, då kan det vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har inte färdigutvecklade bröst än

Som bulbasaurarnas lökar inte är fullt utvecklade förrän de blir venusaur, right [blush] tror jag förstår nu!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har inte färdigutvecklade bröst än, så de kommer antagligen att växa mer jämt sedan

Hoppas det [crazy] Jag tror ju inte att de kommer vara likadana hela livet precis.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Som bulbasaurarnas lökar inte är fullt utvecklade förrän de blir venusaur, right [blush] tror jag förstår nu!

LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Som bulbasaurarnas lökar inte är fullt utvecklade förrän de blir venusaur, right tror jag förstår nu!

Oh em gee, du gjorde det hela mycket mer intressant nu [bigsmile] [love] Blir fan inspirerad haha.. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Som bulbasaurarnas lökar inte är fullt utvecklade förrän de blir venusaur, right [blush] tror jag förstår nu!

Vill ha dig på min axel så att du kan översätta det jag säger för mindre begåvade [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina är också olika. är dock ingen som har påpekat det för mig, men om jag säger "kolla, dom är olika stora" så håller dom med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har inte färdigutvecklade bröst än, så de kommer antagligen att växa mer jämt sedan. Men de flesta kvinnor har olika stora bröst.

precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

dock ingen som har påpekat det för mig

Okej [smile] Men jag bryr mig inte så mycket just nu, är oskuld och går inte precis runt och flashar hehe!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet hure är, har så sj
är så för många
man växer ifrån det

finns dock dom som har så livet ut (tror att det är någon typ av sjukdom)
men då brukar det oftast vara väldigt stor skillnad mellan dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NyappyDrHouse:

utan att det högra (det största) hänger, alltså att det blir en mycket skarpare skugga under bröstet än mitt vänstra (det lilla)!

samma för mig[cry] ser inte ens ngn skugga under mina[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
vill cutta mig sj ti döds nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

ser inte ens ngn skugga under mina

Då kanske det iaf inte ser lika fuckat ut :/

komplicerad:

vill cutta mig sj ti döds nu

Neee, icke bra D:

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men herregud, du är ju bara tretton.


   
SvaraCitera