Aviseringar
Rensa alla

ollon


Ämnesstartare

det är så att halva förhuden på min kuk sitter ihop med ollonet. släpper det efter ett tag ? är det normalt?[confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

Menar du frenulum som är en sträng som sitter på baksidan, eller sitter förhuden ihop med ditt ollon på ovansidan?


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?
Är det ett besvär?


   
SvaraCitera

Det släpper efter ett tag. Rätt tidigt tror jag. Har ingen erfarenhet av det, så jag kan inte säga ungefär när det brukar släppa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pics or stfu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När den släpper så försvinner även öppet köp så du vet [sad]

... nej det är helt normalt och är du dessutom lite yngre så är det ännu mera normalt. Annars så har du faktiskt en skolsyster du kan gå och fråga antar jag? Eller Ungdomsmottagning.


   
SvaraCitera

xxCrypton114:

är det normalt?

Nej, det ska inte vara så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajen Hardcore:

Nej, det ska inte vara så..

Kan vara hur normalt som helst tills man utvecklats klart *förutsett att denne är yngre* annars kan det bero på t.ex. trång förhud som kan avhjälpas med en speciell salva, ev. en mindre operation.


   
SvaraCitera

Dominatus:

Kan vara hur normalt som helst tills man utvecklats klart *förutsett att denne är yngre*

Det lär ju vara ett tecken på att något inte är helt som det ska eftersom det inte "ska" vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe tack för hjälpen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haft detta problemet ..eller..problem? vid 6-7 års ålder, läst om att det är vanlig vid väldigt unga år, vid 5 år.. men du är 14 och ungdomsmottagningen bits inte, så gå dit [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera