Aviseringar
Rensa alla

Ollonsträngen går av hela tiden, hjälp?!


använd glidmedel nästa gång


   
SvaraCitera

fem dagar ?? man ska vänta i tre veckor typ med sex, klart den slits upp igen om den inte ens har läkt klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är aldit fel när du o din kille gör något , värkar de som...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, berätta inte det för någon bara. Jag vet en kille som fick sin sträng helt avsliten, han fick åka till akuten. Det var för typ två år sedan., Och han kallas fortfarande för strängen, hahahahahahaah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tomorroow:

Åh, berätta inte det för någon bara. Jag vet en kille som fick sin sträng helt avsliten, han fick åka till akuten. Det var för typ två år sedan., Och han kallas fortfarande för strängen, hahahahahahaah.

Aj för sent[cry]


   
SvaraCitera

u have to LUBE UP


   
SvaraCitera

hände mig och min kille under nyår [sad] och för att det ska läka så är det sex förbud.. snart 2 jävla veckor! jag klarar inte detta! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ha sex o låt den läka[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Förra gången jag och min pojkvän hade sex så slets ollonsträngen av lite grann. Det blödde jättemycket.

Måste va för att han runkar för mycket med benet xD

Nej men srsly, ni måste ha det mest underhållande sexlivet jag nånsin hört om, gör en blogg eller nått :D!

Och låt skiten läka, ELLER låt den paja, finns många som slitit av sin ollonsträng under sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, FAIL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired][tired][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera

Ajajaj... Se till att bli våt innan du låter kåtbocken sätta på dig[wink]


   
SvaraCitera

Asså jag har hört talas om det här måste ju göra skit ont. Någon kille på forumet som varit med om detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera