Aviseringar
Rensa alla

Olof K Gustavsson.


Anonym32:
Skickade en skratt emoji, men den försvann. Menade att han inte var det. Det är inte diskutabelt. Hans beteende passar inte en VD.

Det går inte att bli mer vd än Olof K Gustafsson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Det går inte att bli mer vd än Olof K Gustafsson

jorå det går.


   
SvaraCitera

agnesberg:

jorå det går.

Går inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pajas, släng han till hungriga hajar som får äta upp honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mäkelä:
pajas, släng han till hungriga hajar som får äta upp honom

xD


   
SvaraCitera

Han kommer bli klippt av gamla kartellen om han rör sig i Sverige då han snackar skit om vissa bland annat leo kinesen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:
Han kommer bli klippt av gamla kartellen om han rör sig i Sverige då han snackar skit om vissa bland annat leo kinesen 

aa det ser inte så bra ut där iallafal xD


   
SvaraCitera

Nä sant haha


   
SvaraCitera

jimwolvi:
Han kommer bli klippt av gamla kartellen om han rör sig i Sverige då han snackar skit om vissa bland annat leo kinesen 

AHAHH 


   
SvaraCitera
oneday

agnes_:

ja alltså olof Gustavsson sägs jobba för escobar familjen vilket det också finns belägg för på nätet. och att han snackar illa om andra och skryter om sig själv gör honom lite blandat hatad och älskad.

är det inte han som är extremt trendigt i svenska YouTube och gör videor med en rappare?


   
SvaraCitera
oneday

tänker på den där youtubern som skryter om sina lambos och är poppis på svensk YouTube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:
tänker på den där youtubern som skryter om sina lambos och är poppis på svensk YouTube

du har koll ser det ut som Cool


   
SvaraCitera
oneday

agnes_:

du har koll ser det ut som Cool

Jaha är det samma person? Jag har inte hört något om escobars, känns något han skulle iallafall försökt med men misslyckats så hårt med. Men vad vet jag, han är ju rik 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oneday:

Jaha är det samma person? Jag har inte hört något om escobars, känns något han skulle iallafall försökt med men misslyckats så hårt med. Men vad vet jag, han är ju rik 

nja tror inte det är samma person escobar och olof är två olika personer Galen


   
SvaraCitera
oneday

agnes_:

nja tror inte det är samma person escobar och olof är två olika personer Galen

Jo det vet jag mycket väl, säger bara att Olof inte skulle hållit på med sånna business. Åtminstone sagt det för clout
idk han känns som en allmänt jobbig person så har inte fullt koll på honom


   
SvaraCitera