Aviseringar
Rensa alla

Olof Palme mördad!!!!!


Ämnesstartare

Sveriges statsminister Olof Palme är död. Han sköts sent igårkväll i hörnet av Sveavägen/Tunnelgatan på väg hem efter att ha varit på bio med sin hustru Lisbeth. Mördaren är ännu på fri fot.

Fyfan så hemskt, fattar inte att något sånt här kan hända i Sverige [cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

shit va sjukt asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hörde om denna tragedi för några minuter sedan. Mina första misstankar riktar sig mot kurder...


   
SvaraCitera

Det var nog zigenarna! Luriga jävlar de där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Luriga jävlar de där!

Jag såg några förut som gick förbi mitt hus, jag ringde polisen och tipsade om att de kanske skulle slänga mordvapnen i sjön! utlänningarna har ju en fantastisk förmåga att göra sig av med pickadoller [mad]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänker:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hörde att det var terrorister!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är bögarnas fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Mina första misstankar riktar sig mot kurder

Leif GW persson nämnde det omtalade "kurdspåret"(kortfattat) i ett inslag nyligen som var producerat av Sveriges television. Som även sändes i ett program som heter "Sommarmord". Jag har ingen anledning att misstro honom. [cute]

Jag anser även att Olof Palme fått någon slags "helgonstämpel" efter sin tragiska bortgång. Trots att jag inte gläds åt hans död måste man samtidigt få komma med kritik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lite konstigt hur glorifierad Palme blivit bland den parlamentariska vänstern som verkar se honom som nån slags vänsterradikal. Palme tillhörde ju snarare högerfalangen inom socialdemokratin och var inte alls särskilt hyllad i den dåtida vänstern, även om han såklart efter 90-talet privatiserings-, nedskärnings- och försämringspsykos framstår som värsta kommunisten. Men på Palmes tid var det ju mycket tydlig vänsterhegemoni i samhället och t.o.m. dåtidens Folkpartiet får ju dagens Vänsterpartiet att framstå som nyliberaler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sköts han inte på olof palmes gata?

Vilken jävla tillfällighet [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera