Aviseringar
Rensa alla

OLW 3 smaker på besök


Ämnesstartare

Hjärtlös: för mig kan bara ett enskilt sinne skapa vad som helst, men jag får väl tänka lite lägre. får slå alla med glödande vedträn så bör de känna någonting i alla fall. =))

Tyvärr kanske inte alla har det. Vi står vid den jobbiga punkten där man måste kompromissa och kryssa sig fram mellan det kommersiellt överlevnadsbaras stormiga hav och kreativitetens blanka vatten. Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst glödande vedträ.

Hjärtlös: obehagligt. fick dock slut på det, nu finns en mysig stämning här och allt känns bra och varmt i jämförelse.

Jävligheten finns väl just därför, för att göra det alldagliga mysigt, i jämförelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Tyvärr kanske inte alla har det. Vi står vid den jobbiga punkten där man måste kompromissa och kryssa sig fram mellan det kommersiellt överlevnadsbaras stormiga hav och kreativitetens blanka vatten. Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst glödande vedträ.

får väl se till att simma snabbt till land eller ro om det finns åror. glödande vedträn kan nog användas som åror, det behövs till allt.

dazed: Jävligheten finns väl just därför, för att göra det alldagliga mysigt, i jämförelse.

mm precisallt skulle vara alldagligt om det inte fanns skarpa kontraster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: får väl se till att simma snabbt till land eller ro om det finns åror. glödande vedträn kan nog användas som åror, det behövs till allt.

 Nej, testet handlar om att rida ut stormen och föra chipsskeppet tryggt i hamn.

Hjärtlös: mm precisallt skulle vara alldagligt om det inte fanns skarpa kontraster

Det gäller att bara stegra kontrasterna för att hålla igång, inget kan gå fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Nej, testet handlar om att rida ut stormen och föra chipsskeppet tryggt i hamn.

tror inte det kommer gå så bra 🙁 bara en känsla

dazed: Det gäller att bara stegra kontrasterna för att hålla igång, inget kan gå fel.

ja. tror jag har gjort det nu. kommer säkert få uppleva ännu mer hemska saker som får mig att vara glad i efterhand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: tror inte det kommer gå så bra 🙁 bara en känsla

Sånt kan inte stoppa en om man har en chans att nå någonting storartat, get your shit together flickjävel!

Hjärtlös: ja. tror jag har gjort det nu. kommer säkert få uppleva ännu mer hemska saker som får mig att vara glad i efterhand.

Ja det är en hälsosam approach.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: AMERIKA - jalapeno ranch

gillar d1 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Sånt kan inte stoppa en om man har en chans att nå någonting storartat, get your shit together flickjävel!

\m/(v_v)\m/

dazed: Ja det är en hälsosam approach.

Här får du en hälsosam approach: "Vi satt på Korovas Mjölkbar och rannsakade våra rassodocker för att hitta på nånting för kvällen, en svart kall flippad vinterjävel fast utan snö"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rassodocker är då hjärnor, sinnen, dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Här får du en hälsosam approach: "Vi satt på Korovas Mjölkbar och rannsakade våra rassodocker för att hitta på nånting för kvällen, en svart kall flippad vinterjävel fast utan snö"

Bra mening  det där faktiskt, målande as fuck.

Hjärtlös:
Rassodocker är då hjärnor, sinnen, dylikt.

Som att det behöver förklaras liksom :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill höra någon med riktigt bred skånska  säga rassodockor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Bra mening  det där faktiskt, målande as fuck.

Läs boken. Det är inte direkt så målande meningar i resten av den. TYVÄRR.. men bättre det än filmen. 

dazed: Som att det behöver förklaras liksom :S

bättre att vara övertydlig för jag tyckte själv det var ett skumt ord :$


   
SvaraCitera