Aviseringar
Rensa alla

olycklig kärlek?


Ämnesstartare

Snälla, hjälp mig med detta [sad]
Jag har gått i samma klass som en kille hela högstadiet ut, han har gillat mig i två år lite till och från, till slut efter nian började jag gilla honom men han träffade även en annan tjej lite då och då, precis när vi skulle träffas sa han att han hade blivit lite mer än vän med denhär andra tjejen. Nu har de varit tillsammans i 1,5 månader och jag har aldrig varit så ledsen. Jag förklarar ständigt för honom hur mycket han betyder för mig men han verkar inte gilla mig längre helt plötsligt. Jag gråter över honom på kvällarna, jag sover dåligt, äter knappt och jag tänker på honom flera gånger om dagen.
SNÄLLA, vad ska jag göra? [cry] Han är den enda killen i
mitt liv, jag älskar honom fastän jag inte vart tsms med han.. jag vill inte ha någon annan kille än honom, han är allt 🙁
jag är så tacksam för svar, snälla[love]


   
Citera

kaos4free:

Snälla, hjälp mig med detta

Sånt som händer, det du kan göra är att vänta om han nu är

kaos4free:

den enda killen i
mitt liv,


   
SvaraCitera

Det gör ont, och det måste få göra ont. Dina känslor kanske avtar även om det känns fullkommligt omöjligt nu. Annars kan du vänta ut honom. Det kanske tar slut mellan honom och den här andra tjejen. Då har du en chans igen 🙂

Liknande sak hände mig. Fast han och tjejen gjorde slut men då hade jag redan tappat intresset.[rolleyes]

Hoppas det löser sig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiaousagi:

Annars kan du vänta ut honom. Det kanske tar slut mellan honom och den här andra tjejen. Då har du en chans igen 🙂

jag har t'nkt på det, jag hoppas de gör slut snart faktiskt, jag får väll "ta en kölapp" och vänta, för jag vill inte leta efter en annan kille då denhär killen verkligen är så perfekt för mig ''/ tack för svaret <3


   
SvaraCitera

du hade ju chansen jättelänge, tror att du bara vill ha det du ej kan få.


   
SvaraCitera
Xerth

mopsen:

tror att du bara vill ha det du ej kan få.


   
SvaraCitera

mopsen:

tror att du bara vill ha det du ej kan få.


   
SvaraCitera

kaos4free:

tsms

tillsammans*


   
SvaraCitera

kaos4free:

jag är så tacksam för svar, snälla[love]


   
SvaraCitera

Det där är så typiskt tjejer.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Det där är så typiskt tjejer.

haha det jag tänkte skriva[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du hade ju chansen jättelänge, tror att du bara vill ha det du ej kan få.

vilka stöttande meningar..


   
SvaraCitera

Naaaw!
Shit happens.

Släpp honom, det finns alltid någon annan.

(Bajwa älskar sin video, vad gulligt [crazy]).


   
SvaraCitera

kaos4free:

jag är så tacksam för svar, snälla

Kärleken är en illusion. men kännslan känns inte mindre verklig för det.... men det innebär att du kan påverka det om du vill, Din hjärna har skapat illusionen :O om det vore något utöver en illusion hade du aldrig kunnat sluta älska honnom... å det kan man allatid


   
SvaraCitera

kaos4free:

Jag förklarar ständigt för honom hur mycket han betyder för mig men han verkar inte gilla mig längre helt plötsligt.

du pressar honom, sluta med de
han är ihop med en annan, det finns inget du kan göra
förstår att det gör ont men du måste gå vidare för din egen skull
de kanske gör slut och du får honom, om inte kan du inte ägna all din tid åt att va ledsen över att den tjejen inte är du


   
SvaraCitera