Aviseringar
Rensa alla

olycklig kärlek?


Ämnesstartare

skitliv:

förstår att det gör ont men du måste gå vidare för din egen skull
de kanske gör slut och du får honom, om inte kan du inte ägna all din tid åt att va ledsen över att den tjejen inte är du

bra svar, tack! jag vet inte riktigt, känns som vi förlorat vår vänskap numera också, han svarar inte liak glatt i sms längre men påstår sig vara glad.. visst visst tänker jag bara då.. och det blir stelt vid morgonväntan på bussen, pratar inte alls lika mycket som förut. det är otroligt tråkigt. usch på dethär.


   
SvaraCitera

kaos4free:

bra svar, tack!

<3

kaos4free:

jag vet inte riktigt, känns som vi förlorat vår vänskap numera också,

han kanske tar avstånd från dig för att han känner att du vill ha nåt mer än bara vänskap?[sad] då kanske han tycker de är bäst att ni inte är med varann nåt, eftersom att han bara vill va kompis med dig. för han är ihop med den andra tjejen. alltså, han känner att du vill ha mer än vänskap därfär drar han sig undan
fråga dig själv om du är beredd att förlora honom som vän för att du har andra känslor för honom? är du de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

fråga dig själv om du är beredd att förlora honom som vän för att du har andra känslor för honom? är du de?

det tror jag inte, vi har haft en så bra kompisrelation och kunnat
prata öppet om allting nästan, sen med tiden har jag börjat gilla
han mer och mer liksom pch nu sitter jag här i skiten och vet inte
vad jag ska göra. . men förlora honom helt skulle jag nog bara må
ännu sämre utav.. går inte en dag utan att jag mååååste messa han[shake][cute]


   
SvaraCitera

kaos4free:

jag är så tacksam för svar, snälla[love]

Vad tyckte du om videon, tänkte posta den igen, men såg att jgag redan hade gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Vad tyckte du om videon, tänkte posta den igen, men såg att jgag redan hade gjort det.

inget ljud på datorn o gick inte att spela upp så jag vet inte ..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera