Aviseringar
Rensa alla

Olyckligt förhållande..


Ämnesstartare

Hej! 

Nu ska jag försöka berätta lite kort om min historia. Jag och mitt ex var tillsammans ett år, sen dumpade han mig. Jag lät honom vara, och han kom tillbaka till mig. Rätt så snabbt gick det, och jag älskar ju honom så mycket. Nu har vi varit tillsammans ett tag, men jag mår sämre och sämre.. Är så jävla rädd, att han kommer lämna mig igen. Mår så dåligt nu, att jag nästan måste göra slut. men skulle ångra mig så mycket..

Vad ska jag göra? Han visar hur mkt han älskar mig nu, men det är jag som är osäker.. Någon med erfarenheter av detta?


   
Citera
time
 time

Jag har varit med om samma sak, och det går inte att ge ett annat råd än att försöka slappna av och låta tiden läka såret. Han kom tillbaka av en anledning, och är han inte en idiot så är chansen stor att han bara behövde lite tid att förstå att just du är rätt för honom. Man slutar ha ont efter ett tag. Gäller att leva i nuet bara! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Jag har varit med om samma sak, och det går inte att ge ett annat råd än att försöka slappna av och låta tiden läka såret. Han kom tillbaka av en anledning, och är han inte en idiot så är chansen stor att han bara behövde lite tid att förstå att just du är rätt för honom. Man slutar ha ont efter ett tag. Gäller att leva i nuet bara! 

Tack så mkt!! Har aldrig varit med om detta, han visar mig sjukt mkt att han älskar mig så blir ju så glad men ändå sååå orolig att han ska såra mig igen..Hoppas att det blir bättre med tiden!


   
SvaraCitera
time
 time

pinklipss:

Tack så mkt!! Har aldrig varit med om detta, han visar mig sjukt mkt att han älskar mig så blir ju så glad men ändå sååå orolig att han ska såra mig igen..Hoppas att det blir bättre med tiden!

Det blir det! Och om det tar slut igen så hanterar du det då - men låt inte oron påverka negativt. Ta aldrig ut sorg i förskott 🙂

Får jag fråga varför han gjorde slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det blir det! Och om det tar slut igen så hanterar du det då - men låt inte oron påverka negativt. Ta aldrig ut sorg i förskott 🙂

Får jag fråga varför han gjorde slut?

Han behövde lite space, typ egentid eller vad man ska säga, så jag gav honom det och sen en dag så sa han att han älskar mig, så blev allting bra igen! Och vi hade inga bråk eller otrohet eller så i vårt "förra" förhållande, så det är bra det iallafall!


   
SvaraCitera
time
 time

pinklipss:

Han behövde lite space, typ egentid eller vad man ska säga, så jag gav honom det och sen en dag så sa han att han älskar mig, så blev allting bra igen! Och vi hade inga bråk eller otrohet eller så i vårt "förra" förhållande, så det är bra det iallafall!

Jamen, dåså, då är nog allt okej i ditt fall 🙂 Min pojkvän gjorde slut två gånger för att han var kär i min kompis men nu är det bättre mellan oss än någonsin.


   
SvaraCitera

jag undrade också varför han "gjorde slut" men nu vet jag ju det 🙂 jag är glad för din skull att ni är ihop igen, och det är jättebra att ni inte hade några större problem förut. du säger att  han behövde egentid, sånt är viktigt att ge sig själv också I ett förhållande, så man inte går varann på nerverna vilket kan hända. ser man till att få "sitt" behöver man ju ingen paus? jag hoppas att det bara var det och ingen annan anledning, men det verkar inte vara det vad du vet iaf. och han ville ju vara med dig sen igen trots allt 🙂 försök att inte tänka så mycket och njuta av det som är nu istället.


   
SvaraCitera

och prata med varann om nåt känns fel 


   
SvaraCitera