Aviseringar
Rensa alla

Olyckligt kär


Styckeindelning, för helvete! [mad]


   
SvaraCitera

men hon är inte värd tillräckligt mycket för dig så att du är beredd att skriva texten med styckeindelning[mad]


   
SvaraCitera

orka inte läsa men du är nog bög


   
SvaraCitera

SaintPeter:

Jag skulle uppskatta om någon orkar läsa hela denna texten.

Men vafan, skriv kortare om du vill att folk skall läsa[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

orka inte läsa men du är nog bög

Det handlar inte om homosexualitet. Om du inte kan se det så skriver jag om en tjej.

Chickfactor:

styckeindelning[mad]

Sorry. Tänkte inte på att alla här skulle ta detta som en betygsgrundande uppsats.

Jonnybravo91:

Styckeindelning, för helvete! [mad]

Säger samma till dig. Sorry. Jag är inte helt dum i huvudet så ni bara vet 😛


   
SvaraCitera

SaintPeter:

Sorry. Tänkte inte på att alla här skulle ta detta som en betygsgrundande uppsats.

SaintPeter:

Säger samma till dig. Sorry. Jag är inte helt dum i huvudet så ni bara vet 😛

Ursäkten godtagen. Dock bör du veta att enda anledningen till att styckeindelning ingår i betyg, är p.g.a. man ska underlätta så mycket som möjligt för läsare. Läsare som folk på forum när man söker hjälp.

Jag menar kom igen nu, du säger själv att du inte är helt dum i huvudet, varför inte bevisa det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

du säger själv att du inte är helt dum i huvudet, varför inte bevisa det då?

Jag säger.. Sorry, jag tänkte inte på det. Jag kan läsa sånt här lätt utan styckeindelning, men det kanske jag är ensam om.
Jag stör mig bara på att folk hakar upp sig på det fastän jag säger att jag vet hur man delar in text i stycken.

Något jag vill tillägga är också att jag tycker inte att man ska behöva säga något om man inte orkar läsa vad personen har skrivit.


   
SvaraCitera

SaintPeter:

Jag skulle uppskatta om någon orkar läsa hela denna texten.

Tyckte inta alls att det spelade någon roll att det inte var nån styckeindelning, fastnade för det du skrev endå. Tycker synd om dig, det verkar ju som att du är en riktigt bra kompis och inte vill någon någoting illa.

Tyvärr är det ju så att man inte kan styra över vad andra känner och det måste du inse. Men det är väll inte helt fel att vara en jättebra kompis med henne heller? Är det så att ni är tänkt för varandra så kommer det bli ni en dag, men gå inte och hoppas och fundera en massa, det ställer bara till med problem för dig själv.

Njut istället av ditt goda samvete, att du faktiskt har en riktigt god vän och låt det bli som det blir. Du kommer att inse då du blir äldre att du faktiskt har det ganska bra ändå, även om det känns skit just nu.

Fortsätt att vara den du är, så ska du se att du kommer att träffa en underbar flickvän som du kan vara lycklig med tillslut! För det finns fler tjejer som är minst lika bra för dig. Gräv inte ner dig i dina tankar! [smile]


   
SvaraCitera

Jobbigt läge.


   
SvaraCitera

SaintPeter:

Jag stör mig bara på att folk hakar upp sig på det fastän jag säger att jag vet hur man delar in text i stycken.

Jag upprepar mig, om du är så "all-knowing" i styckeindelning, varför glömmer du det då? Borde komma naturligt.


   
SvaraCitera

Om du vill få folk att läsa dina inlägg så rekommenderas styckeindelning i framtiden.
Dels så tar man det du skriver på ett större allvar och dels så är det lättare för oss som ska komma med råd att läsa.

För att hålla mitt inlägg någorlunda till topic så instämmer jag i det som stylebird skrev.

Är ni menade för varandra så kommer det hända i framtiden. Du har inte bara insett det än. Försök att göra så mycket som möjligt för att inte tänka på tjejen, ha roligt med dina kompisar, var på fester osv. Så ska du se att du hittar dig en ännu bättre flickvänn senare i livet.


   
SvaraCitera

Kärlek gör bara ont!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Borde komma naturligt.

Orkar inte svara på det. End of line.

stylebird:

Du kommer att inse då du blir äldre att du faktiskt har det ganska bra ändå, även om det känns skit just nu.

Tack för en snäll och bra kommentar 🙂 du fick mig på bättre humör!

Emilio92:

Dels så tar man det du skriver på ett större allvar och dels så är det lättare för oss som ska komma med råd att läsa.

Tack för att du säger det på ett snällt sätt till skilnad från de andra som har kommenterat ungefär samma saker.
Jag ska tänka på styckeindelningen mer.


   
SvaraCitera

SaintPeter:

Tack för att du säger det på ett snällt sätt till skilnad från de andra som har kommenterat ungefär samma saker.
Jag ska tänka på styckeindelningen mer.

Äh, bemöt personer som du själv vill bli bemött. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emilio92:

Äh, bemöt personer som du själv vill bli bemött. [smile]

heh =D tumme upp där


   
SvaraCitera