Aviseringar
Rensa alla

olyckligt Kärlek


Ämnesstartare

[cry][sad]hej[sad] En kille har krossat mitt hjärta[cry]

För 3 år sedan träffade jag en kille och blev kär i honom. Vi gick i samma klass.
Han verkade också vara kär i mig. han stirrade på mig och log ibland. Det var kärlek på avstånd.

Jag var så kär[love] När jag hörde hans röst eller såg honom kände jag mig mycket glad och började le. Jag ville flyga. Kände en stor glädje inom mig, blev lite nervös och blyg varje gång jag såg honom, hjärtat började bulta. Jag tänkte mycket på honom och lyssnade på romantiska låtar hela tiden och pluggade inte mycket. Jag var jättekär och kunde inte koncentrera mig på något annat. Jag fick dåligt betyg till slut.[smile]

efter ett år när jag träffade honom i stan han kände inte igen mig[cry] Han krossade mitt hjärta direkt. han sa inte ens hej, han ignorerade mig[sad] På grund av honom jag fick dåligt betyg och krossat hjärta.

jag fick veta att han var en sån kille som vissade känslor för alla tjejer. Jag som trodde att han gillade mig[sad]

bli aldrig kär i fel kille


   
Citera

Lol.


   
SvaraCitera

När jag lekte kull, snubblade jag, det är deras fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är både roligt och sorgligt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför killar gör så? En dag killar de en tjej en annan dag en annan tjej..........
killar är dåliga
kärlek är ingenting för dem[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

När jag lekte kull, snubblade jag, det är deras fel!

Det var inte bara mitt fel. Han borde inte vissa intresse för mig. Det var hans fel också.

du vet inte hur det känns att bli sårad[mad]


   
SvaraCitera

Ranjana:

Det var inte bara mitt fel. Han borde inte vissa intresse för mig. Det var hans fel också.

du vet inte hur det känns att bli sårad[mad]

Det är ingen anledning.

Jo, men jag vet hur man förebygger det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en kille. antar jag

du kan inte förstå det


   
SvaraCitera

Ranjana:

du är en kille. antar jag

du kan inte förstå det

Hur många än som förstår sig på kvinnor kommer aldrig kunna förhindra att ni känner er kränkta eller sårade. Du måste tänka att ditt liv går först till varje pris, om du inte klarar av smällar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har någon sårat dig?

Kunde du gå vidare sedan?


   
SvaraCitera

Ranjana:

Har någon sårat dig?

Kunde du gå vidare sedan?

Ja. Det är lättare nu än förr, är mer rationell nu. Onödigt att bli kär när det ändå kan växa fram senare.


   
SvaraCitera

Dör.


   
SvaraCitera