Aviseringar
Rensa alla

Om alla kroppstyper ska vara OK och duga, så borde det även innefatta kurviga tjejer


Ämnesstartare

Alltså, om man säger att allt ska vara OK, att alla duger som de är, och att det inte finns något som är "standard", så borde det ju betyda att inte bara feta eller platta tjejer är OK, utan även kurviga. Eller hur?

Om man visar avslöjande bilder på riktiga människor så riskerar tråden att bli borttagen på UM, så därför:

body.jpg

FULL STORLEK:

Jag vet redan vad ni kommer att säga. "Åh, hon har en omöjligt perfekt kropp!" Men finns det perfekta kroppar om alla duger? Och om man ska få se ut hur som helst, borde då inte även en tjej med Samus kroppsbyggnad innefattas?

För om alla ska duga som de är så gäller ju det även sådana här kroppstyper. Förstår ni hur jag menar?

Vad är det för fel på hennes smala midja? (Antar att folk kommer klaga på den.) En del tjejer har smala midjor.


   
Citera

bertrimmarpåstjärt: Inget att klaga på!

                                                                                                 


   
SvaraCitera

Tycker att du, TS, för fram ditt budskap väldigt komplext och svårfattat.

Om man läser ditt inlägg om och om igen förstår man nog, men jag förstår faktiskt inte vad du vill få fram med dethär.

Det finns inget fel med henne, hon är naturens skapelse, en plastikopererad kvinna är det inget fel på, hon är också naturens skapelse.

Fast om man tänker så finns det inga fel.

Hm. Filosofiskt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kurviga tjejer har ju varit accepterat hur länge som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:
Tycker att du, TS, för fram ditt budskap väldigt komplext och svårfattat.

Om man läser ditt inlägg om och om igen förstår man nog, men jag förstår faktiskt inte vad du vill få fram med dethär.

Det finns inget fel med henne, hon är naturens skapelse, en plastikopererad kvinna är det inget fel på, hon är också naturens skapelse.

Fast om man tänker så finns det inga fel.

Hm. Filosofiskt.

Jag menar bara att om det inte ska finnas ideal och standarder för skönhet, så ska det ju inte heller klagas på kurviga kroppar med getingmidjor. För allt ska ju vara OK.


   
SvaraCitera

lol finns du fortf


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Midjan är för smal och rumpan är för LITEN (för mycket muskler och för lite fett)


   
SvaraCitera

mvh sparkar in en redan vidöppen dörr


   
SvaraCitera