Aviseringar
Rensa alla

Om att få tjejer!


Ämnesstartare

Hej, det är så här att jag har svårt att få tjejer, jag skriver alltid till dem och jag försöker göra allting för att de ska typ bli intresserade, alltså det känns som att jag bara kämpar o kämpar men tillslut så händer ingenting. Jag har typ en avundsjuka, jag känner många som får tjejer (då menar jag jättesnygga) och som har lätt att få det, men det konstiga är varför jag inte får, ja kan tänka ibland typ "asså åh, hur kan den där killen få så många tjejer, men inte jag?" och plus när jag skriver, så skriver jag bra, jag vet vad jag skriver, på rätt sätt osv... jag har tinder, badoo o allt det där, jag har också addat massa tjejer på fb, bara för att skriva och testa med andra tjejer från olika städer för att kolla hur dem är, och så kanske får jag chansen att få tjejer då, men ändå så hjälper det inte fortfarande.

Egentligen så gillar jag inte att skratta åt andras utseende, typ va ful han är o så, men jag vill bara säga att jag känner en kille och han är mer fulare än jag, tycker jag, och ändå så får han tjejer, just nu har han en flickvän som är sjuukt snygg och fin! man blir bara ledsen av det här och typ känner "ingen vill va med mig"  samma sak med min brorsa, han får inte heller tjejer men ändå så kämpar han med badoo, facebook och allt det där...   och jag har hört av några att man inte ska bara skriva "hej" utan något mer än bara "hej" men jag försöker skriva mer, jag skriver typ "nämen heej vad häänder" men de bara läser och inte skriver någonting.

Och jag glömde lägga till förut att ibland på fb har jag haft massa tjejer som typ bodde flera timmar från mig, 4-5 timmar, och jag kunde bli tillsammans med dem, men problemet är att när man bor så långt från varandra, då blir det svårt, så jag sket i det. Jag vill hellre ha tjejer härifrån vart jag bor! men jag tror jag har skrivit med alla tjejer härifrån så det finns inget att göra.... :/

Snälla, har ni nån bra idé vad jag kan göra?? ge tips!! bra tips!!! för jag orkar inte mer, man vill bara ge upp, men jag ger aldrig upp!


   
Citera
Ämnesstartare

Det är för att du inte styckesindelar. 


   
SvaraCitera

lite så för mig med o dom tjejerna som vart trevliga på kik tex har bott minst 20 mil bort liksom, så vet lite hur du känner, har sett så udda par så de inte är klokt också, de bästa är tydligen att springa på nästan varje fest som hålls av folk i nåt hus typ, kemin stämmer väl inte eller nåt sen är de ju jättelätt via chatt att dissa folk, men kämpa på en dag händer de att man möter ängeln i livet o då kanske inte händer nåt via utseende utan på sättet oså


   
SvaraCitera

it's all about carisma 


   
SvaraCitera
Exner

Vad tycker du om att göra på fritiden? Vad intresserar dig på personligt plan? Om du hittar sammanhang där andra håller på med sådant, har ni automatiskt något att pratat om.


   
SvaraCitera

Du försöker för mycket, tror jag.


   
SvaraCitera
time
 time

Ditt problem verkar vara att du vill ha en tjej bara för att ha en tjej. Det är skillnad på att ragga på en specifik person och att ragga på varje människa du ser, och den sortens desperation märks faktiskt ganska tydligt. En bra idé vore ju att hitta någon du gillar baserat på hennes personlighet och arbeta efter det, istället för att skriva till 50 tjejer samtidigt och undra varför det inte går vägen. 


   
SvaraCitera

How to get bitches 101 m8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre en partner med självkänsla och självförtroende än ingen alls..


   
SvaraCitera

Det är svårt att connecta via internet, tror det är många som har ditt problem, är nog lättare om man går på fester och liknande ställen där det finns risk att du behöver prata och mingla med tjejer 😉


   
SvaraCitera