Aviseringar
Rensa alla

om att få tjejer


Ämnesstartare

Hej!

Det är nämligen så att jag är 18 år gammal och jag har aldrig haft flickvän, jag försöker skriva till många tjejer på Facebook som bor här nära, men dem svarar ändå inte. Det känns som att ingen är typ intresserad, undrar varför det är så?, dem som jag har skrivit till på fb har jag oxå träffat dem ute på stan, en dag såg jag dem och dem kollade typ snett på mig. Jag kände mig ledsen, och tänkte varför är det så här med mig? är jag är kanske för ful eller något eller vadåå?  asså alla har ju haft tjej o så, jag har en kompis och ja tkr att han är fulare än mig och ändå får han tjejer. Men jag tycker det är konstigt varför jag aldrig får nån tjej. Jag kan berätta lite om mig och mitt utseende. Jag själv tycker att jag inte ser ful ut, men okej/bra, jag är 1,78 m lång, svart hår, mörk bruna ögon, har alltid fina kläder på mig, försöker alltid dofta gott och vara ren! Jag skäms för inget, är alltid öppen, men när det är ganska många runt om kring mig, så snackar jag inte så mycket, är blyg ibland. jag är snäll och rolig person, gillar att skämta, är hjälpsam, trevlig och positiv.

Jag vill att ni skriver vad ni tycker jag borde göra. ge mig tips o knep, vad gillar tjejer för killar? hur gör man så att dem blir typ lite lätt kära och svara på frågan "varför får alla andra tjejer men inte jag?"


   
Citera

Var dig själv, ladda ner tinder och börja swipa höger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig skilja på de/dem tex. Inget är mer avtändande än dålig grammatik.


   
SvaraCitera

Tror knappast att din kärleksolycka har med ditt utseende att göra. Ladda ner tinder/badoo/what ever och börja swajpa. Så länge du är dig själv och trevlig kommer det gå finemang 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var unik. Var intressant. Var dig själv. Stava okej. Starta intressanta konversationer. 


Alternativt inse att du bara är arton år gammal, och att det inte finns några anledningar att stressa. Aktivt letande leder inte alltid till toppen relationer. Du kan sysselsätta dig med annat så länge, och träffa rimligt folk att umgås med på en lite "naturligare" väg. 


   
SvaraCitera
Smilen

Var trevlig och lite jagande också kanske? En tjej gillar uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Smilen

Eller visa att du är kåt och fråga om någon valfri tjej vill pippa?


   
SvaraCitera

Tycker personligen att (efter din beskrivning) du låter som en bra kille som många tycker mycket bra om och så.
Jag har ju själv väldigt lite erfarenhet om det här ämnet men som du säkert har hört förut beror det på vilken tjej man pratar om för att säga vad hon tycker. Ingen är lika någon annan, verkligen inte när det handlar om vad man tycker om. 
Det där med att jämföra sig med andra är ett stort problem för mig med så har inget svar till det Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärligt talat så tror jag inte att tjejerna tänker bara på utseende utan även på personlighet och hur man är mot andra. Vad skrev du till tjejerna på facebook? Har du testat tinder? 


   
SvaraCitera

Du verkar som en jätte trevlig och rolig kille utifrån din beskrivning. Du kanske inte är så fin som du tror ( inget illa menat). Ha iaf tålamod, där ute finns någon som kommer att  älska dig 🙂

"You aint gotta make you mind up, you aint gotta make your mind up right now (right now)
Dont rush, no Pressure"

- Justin Bieber


   
SvaraCitera

Tinder badoo funkar bäst.


   
SvaraCitera

okej:

jag tror att ditt problem beror på att du 1) försöker med flera tjejer på en gång. det är mycket lätt hänt att det har framkommit att du raggar på flera samtidigt, vilket gör det uppenbart att du bara är ute efter att ha en flickvän för sakens skull (eller få ligga) hellre än att du faktiskt är intresserad av personen i sig. 

vänta med att oroa dig tills du hittat någon du tycker verkar trevlig. fokusera på den. skriv inte en massa strunt till tjejer bara för att de är tjejer. prata med dem som du gör när du lär känna killkompisar. man kan vara hur jävla snygg som helst och ändå misslyckas med att komma nära någon för att man inte tänker på att jobba på hur man framställer sig.


   
SvaraCitera