Aviseringar
Rensa alla

Om den röd-gröna alliansen Vinner valet 2010?


Ämnesstartare

Vad händer om den röd gröna röran vinner nästa val. Vad tror du då kommer hända med sverige med de röd gröna med makten?

Personligen så blir det att jag avsäger mitt medborarskap och flyttar till ett annat land om de röd gröna vinner nästa val =/


   
Citera

Det kommer inte hända någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arbetslösheten kommer skjuta ännu mer i höjden än vad den redan gör nu och invandringen kommer väl öka ännu mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

positiva gänget[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Arbetslösheten kommer skjuta ännu mer i höjden än vad den redan gör

Har inte mycket för de röda, men det där tror jag inte alls på. Under alla tider när socialdemokraterna regerat har arbetslösheten i Sverige varit makalöst låg.

Sheriffen:

invandringen kommer väl öka ännu mer.

[y]

internet:

Det kommer inte hända någonting.

En idiotisk utveckling kommer saktas ner, visserligen inte upphöra, men ändå.

Capelon:

Personligen så blir det att jag avsäger mitt medborarskap och flyttar till ett annat land om de röd gröna vinner nästa val =/

Intressant sätt att resonera. Vad beror detta på? Att du inte kan skriva ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Arbetslösheten kommer skjuta ännu mer i höjden än vad den redan gör nu och invandringen kommer väl öka ännu mer.

För att de som sitter på de höga hästarna för tillfället har stimulerat arbetsmarknaden till den milda grad att nästan ingen går arbetslös, idag, eller vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

positiva gänget[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad som händer är att jag blir lite gladare.


   
SvaraCitera

Naiv:

En idiotisk utveckling kommer saktas ner, visserligen inte upphöra, men ändå.

Jag fasthåller vid att det inte kommer hända ett skit.

Alliansen har gjort en rad ändringar som skulle sketts inom sinom tid (tyvärr) ändå, och det är inget som kommer bli annorlunda om det blir regeringsbyte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Jag fasthåller vid att det inte kommer hända ett skit.

Ja, men jag måste säga att jag tycker att det är ett mycket vettigare alternativ än regeringen som är mycket mer klimat och människofientlig.


   
SvaraCitera

Naiv:

Ja, men jag måste säga att jag tycker att det är ett mycket vettigare alternativ än regeringen som är mycket mer klimat och människofientlig.

sant men de är ändå hycklare och hemska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naiv:

Under alla tider när socialdemokraterna regerat har arbetslösheten i Sverige varit makalöst låg.

Är du seriös? Sverige har inte haft en låg arbetslöshet på över 30 år och S har styrt nästan oavbrutet under den tiden.


   
SvaraCitera

arbetslöshet är något vackert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera