Aviseringar
Rensa alla

Om detta hände er.


Ämnesstartare

Storchen84:

För att köra NC500 jueeeeee Galen

Hjärta

men varför kör du inte i Sverige då? är det bara skottland som erbjuder sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det hade gjort mig skuldfri hade jag använt den till att lösa mina lån. Annars hade jag investerat en del i fonder och en del hade åkt in på sparkontot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh: men varför kör du inte i Sverige då? är det bara skottland som erbjuder sånt?

Sverige har ju inga spektakulära vägar på den nivå som går att finna i exempelvis Norge, Schweiz, Rumänien, Italien och Skottland. Körde vildmarksvägen för två år sedan och vart ganska besviken. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Sverige har ju inga spektakulära vägar på den nivå som går att finna i exempelvis Norge, Schweiz, Rumänien, Italien och Skottland. Körde vildmarksvägen för två år sedan och vart ganska besviken. 

Hjärta

Skulle du bli bötad om du körde i Sverige då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurra:
Om det hade gjort mig skuldfri hade jag använt den till att lösa mina lån. Annars hade jag investerat en del i fonder och en del hade åkt in på sparkontot.

Vad hade du gjort med de pengarna som du sedan satte in på sparkontot då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

Skulle du bli bötad om du körde i Sverige då? 😉

Va? Nej? Är bara tråkigt o köra i Sverige. Eller iofs kör jag genom Sverige när jag ska till nordkap men bara vägen dit, inga omvägar eller så o vägen hem blir genom Norge. 5500 km på några dagar. 305 g/km beräknat koldioxidutsläpp yolo thuglife

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

Vad hade du gjort med de pengarna som du sedan satte in på sparkontot då?

Klarat mig vid dåliga tider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurra:

Klarat mig vid dåliga tider

Vilka tider är det som det går dåligt för dig då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Nej? Är bara tråkigt o köra i Sverige. Eller iofs kör jag genom Sverige när jag ska till nordkap men bara vägen dit, inga omvägar eller så o vägen hem blir genom Norge. 5500 km på några dagar. 305 g/km beräknat koldioxidutsläpp yolo thuglife

Hjärta

kör du så snabbt på vardagarna? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

Vilka tider är det som det går dåligt för dig då? 😉

Nej men när det kniper ekonomiskt. Har ingen formell utbildning så kan inte få nåt annat jobb än det jag har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurra:

Nej men när det kniper ekonomiskt. Har ingen formell utbildning så kan inte få nåt annat jobb än det jag har

vad har du för utbildning om man får fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

vad har du för utbildning om man får fråga?

Bygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurra:

Bygg

hus eller träbygge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh: kör du så snabbt på vardagarna? 😉

Nej, men stor motor. Väldigt stor i förhållande till medelbilen.

Hjärta


   
SvaraCitera

vincebruh:

Vad kul. Vilken syftar du på då?

Jag vill ha en ny bräda märket heter rayne modellen är Otherside. Sen vill jag ha knäskydd 


   
SvaraCitera