Aviseringar
Rensa alla

Om ditt barn hade mördat någon...


Ämnesstartare

Låtsas att du har ett barn. Det barnet hamnar i ett slagsmål och RÅKAR putta motståndaren så den ramlar och slår i huvudet och dör. Du är den enda som vet om det här och väljer du att INTE gå till polisen så kommer ditt barn aldrig att bli identifierad som "mördaren" och kan fortsätta leva sitt liv.

Hur skulle du göra? Skydda ditt eget kött och blod eller gå till polisen? Barnet är straffmyndigt.

Det här är bara en rolig frågeställning så börja inte inbilla er något.


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle låta mitt barn avgöra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle fråga mitt barn vad det hade velat att jag skulle göra. För om JAG hade mördat något skulle jag aldrig må bra, även om det inte kom ut. Hade liksom känts skönare att bli straffad för det iaf. Så som sagt, hade kollat med min son/dotter sen gjort som den velat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror nog att jag skulle säga till barnet att antingen så går du till polisen eller så gör jag det. Den lär ändå ha dåligt samvete och det var faktiskt inte med flit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka förstöra sina avkommors framgång med tveksamt register, sociala faktorer kan dra åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade absolut inte på något villkor låtit polisen få reda på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade faktiskt den frågan i mitt huvud när jag såg en dokumentär om en japansk kannibal vars fader köpte honom ur fängelset. Hur fan...? gahh. så jävla fel. Han mördade, våldtog, styckade och åt en student [mad] i den ordningen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vägrar samarbeta med myndigheter på minsta sätt![no-no]


   
SvaraCitera

Angelize:

rolig frågeställning

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svår fråga det här egentligen.
Men hur skulle ni göra om barnet mördat någon med flit? Planerat mordet, alltså. Ni frågar Varför barnet gjorde det och han eller hon svarar såhär "Han/hon gick mig på nerverna!" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men hur skulle ni göra om barnet mördat någon med flit?

Anarkandi:

t

emery:

.

Art deco:

t

Wanking BC:

någ

Maxwinner:

är

fistforfight:

ete

Slashy:

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade bjudit min son på en runda i baren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

emery: .

Hade mått pissigt dåligt, men inte gjort något.


   
SvaraCitera

Angelize:

RÅKAR putta motståndaren så den ramlar och slår i huvudet och dör.

haha, våldsam död liksom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhoppningsvis så uppfostrar ni ert barn så pass bra så det vet att man inte får mörda någon oavsett vad och att slag faktiskt leder till döden. [no-no]


   
SvaraCitera