Aviseringar
Rensa alla

Om du blev våldtagen....


Ämnesstartare

Skulle du det?


   
Citera

Ralf:

Skulle du det?

Jag skulle älska det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vet jag


   
SvaraCitera

Kan inte rösta på det, beror nog på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralf:

Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på, men antagligen inte.


   
SvaraCitera
Tyrael

Blitzen:

Jag skulle älska det.

Om du blev våldtagen av en kille? [zzz]

Ralf:

Det beror på (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

tycker det är skitsvårt.
just nu känns det självklart men det är nog svårt när man är i situationen.
jag är också rädd för att jag inte skulle våga säga ifrån våltäktsmannen. finns så många offer som blir mördade efter så jag skulle nog bara vara typ och "snäll" </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralf:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Säger jag nu, men straffen är ju inte särskilt höga här tyvärr. Fast vill ju att han ska ha det i sitt register iof. Om de hittar honom.
Men skulle vara hemskt och jobbigt. Åh fyblä.
Tycker så synd om alla som blivit det.
Av med kukarna på våldtäktsmännen, kan du inte använda din kuk på ett vettigt sätt så får du inte ha den kvar.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Om du blev våldtagen av en kille?

Han skrev det, men eftersom du direkt antog det kan man ju gissa vad du har för tankar [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om de hittar honom

Sker inte de flesta våldtäkter av folk man känner/inom hemmet?

"I åtta fall av tio är offret för en våldtäkt bekant med gärningsmannen. Risken att drabbas av sexuellt våld är betydligt större inom hemmets väggar än i en mörk park."

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.179684-flest-valdtakter-sker-inomhus
http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemmet-farligaste-platsen-for-kvinnor

osv.

Så att få tag på personen är nog inte det svåra utan det är om man vill anmäla sin partner/vän/släkting? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sker inte de flesta våldtäkter av folk man känner/inom hemmet?

Jo, men tänkte om det händer på tex någon fest.

Nintendo:

Så att få tag på personen är nog inte det svåra utan det är om man vill anmäla sin partner/vän/släkting? [cute]

Det hade jag nog haft rätt lätt att göra, jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo, men tänkte om det händer på tex någon fest.

Mjo, men kan tänka mig att många kan ha svårt för det. Är det en populär människa så kan man ju få hela vänskapskretsen mot sig och blah, verkar ej vara ovanligt (eller så ser jag för mycket på uppdrag granskning [blush])

isola:

Det hade jag nog haft rätt lätt att göra, jag tror.

Mm, bra [y] Tror tyvärr inte att många vill anmäla sin partner och så eller att de inte riktigt "förstår" att ens man/pojkvän/sambo kan våldta och sådär. Har vän som blev våldtagen av partner, hon avfärdade det helt och hade mer inställningen att "det var inte med meningen" och blahblah [tard] Försökte få henne att anmäla, men icke [sad]

Fast behöver ju inte vara så, jag är kan vara cynisk och spekulera lite väl vilt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

h, verkar ej vara ovanligt (eller så ser jag för mycket på uppdrag granskning [blush])

Tyvärr säkert inte ovanligt! Speciellt om ord står mot ord. [sad]

Nintendo:

Har vän som blev våldtagen av partner, hon avfärdade det helt och hade mer inställningen att "det var inte med meningen" och blahblah [tard] Försökte få henne att anmäla, men icke [sad]

Usch hon ja [sad] honom borde hon definitivt anmäla alt kasta ut


   
SvaraCitera
Tyrael

Blitzen:

Han skrev det, men eftersom du direkt antog det kan man ju gissa vad du har för tankar

Vad snackar du om?
Det enda jag antar är att jag VET att statistiken säger att 99.9999% av våldtäkts"män" är faktiskt män. Vad antog du att jag antog? Vad är du? 12?

En sak är säker iallafall, du har svårt att hålla en seriös diskussion. [y]


   
SvaraCitera