Aviseringar
Rensa alla

Om du fick åka i en tidsmaskin som tog tillbaka dig i tiden...


Ämnesstartare

Om du fick åka i en tidsmaskin som tog tillbaka dig i tiden i 3 minuter till dig själv när du var ung dvs 15 år vad hade du sagt till dig själv? Nåt som gjorde att ditt nuvarande past förändrats?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Oroa dig inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenting, spontant, får jag fundera några veckor så kanske något men känns inte som att jag riktigt orkar det när tidsmaskinen är uppdiktad : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade sagt fixa din närvaro och gå ut skolan på en gång så slipper du plugga senare i livet och krångla med csn och må dåligt. Dumma jäövla fittunge. Sen också...investera i bitcoins.


   
SvaraCitera

Släng dator jävlen ut genom fönstret och gå på alla fester som du bjuds till, dissa idioterna som behandlar dig som skit. Som 15åring satt jag hellre vid datorn än att vara med polare och vara på fester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nog sett till så jag gick gymnasiet direkt istället för att vänta 3 år.


   
SvaraCitera
Kudhos

Sagt vart jag skulle lägga mina pengar.

Sen avsluta med:

"Get money, fuck bitches." innan jag går upp i rök.


   
SvaraCitera

investera i: bitcoin, google, apple. sen skulle jag ge mig själv lottoresultat för kommande veckorna, som jag kollar upp på förhand.

sen skulle jag spenderat två minuter och femtio sekunder med att hångla med mig själv, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt liv ser ut precis likadant som det gjorde när jag var 15. ingenting har förändrats. d.v.s. urtråkigt. Reser hellre fram i tiden-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, någonting har förändrats, jag har UM i mitt liv och är en gladare människa. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenting 


   
SvaraCitera
mynona

"Slösa inte tid."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle rada upp några av de större fel jag gjort och sagt åt mig att undvika det, men mitt 15åriga jag skulle inte tro på att det var sant ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: sen skulle jag spenderat två minuter och femtio sekunder med att hångla med mig själv, antar jag.

hahhahahahha dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk all: "Orka lite mer".


   
SvaraCitera