Aviseringar
Rensa alla

Om du fick bestämma, skulle du förbjuda alkohol?


Woockiecookie:

Ingen bra idé, eller jo röka weed/hash är rätt skönt men när man går över till andra saker o startar ett missbruk är inte skoj. Testa ifall du vill men är du deprimerad så borde du nog inte göra det för de gör bara saken värre efter ett tag men lite weed nångång är helt okej enligt mig. Legalize 420Skadeglädje

Wow ja låter Fuckad har dygnet är inne på 3 dan nu de går sådär känns som ja kommer däcka när som så måste fan gå o göra nåt som gör mig pigg. Tips någon?


   
SvaraCitera

Woockiecookie:

Wow ja låter Fuckad har dygnet är inne på 3 dan nu de går sådär känns som ja kommer däcka när som så måste fan gå o göra nåt som gör mig pigg. Tips någon?

tjack


   
SvaraCitera

Nej för fan.


   
SvaraCitera

Punda:

tjack

Tänkte köpa in lite men fick ingen permiss till jul ;( sitter på ett behandlings hem men ifall du vill skicka upp lite så tackar ja inte nej Blink


   
SvaraCitera

Woockiecookie:

Tänkte köpa in lite men fick ingen permiss till jul ;( sitter på ett behandlings hem men ifall du vill skicka upp lite så tackar ja inte nej Blink

Ordinerar en dos god nattsömn istället


   
SvaraCitera

Kan inte sova.. Mina tankar o hallicar håller mig vaken på nätterna o kan inte sova på dan för då kommer personalen o väcker mig 


   
SvaraCitera

med tanke på alla barn som drabbas av alkolister till föräldrar, så absolut ja. 


   
SvaraCitera

zxcvbnm:
med tanke på alla barn som drabbas av alkolister till föräldrar, så absolut ja. 

Är det bättre med alkoholiserade föräldrar som nu också är kriminella?


   
SvaraCitera

mynona:

Allt kan brukas och missbrukas, att något kan missbrukas är inte ett argument för att förbjuda det när det också kan brukas utan att missbrukas. 

Förbudet funkade inte på 30-talet när det bara skapade en illegal marknad, precis som för vissa andra saker nu. 


   
SvaraCitera

Punda:

Är det bättre med alkoholiserade föräldrar som nu också är kriminella?

absolut, då kan dom ju mycket lättare åka fast 🙂


   
SvaraCitera

Niklas:
Nej. Sverige behöver inte kriminalisera fler droger. Tvärtom behöver fler droger istället avkriminaliseras.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Niklas:

Har för mig att du var emot legalisering av droger förr. Bra att du bytt åsikt.


   
SvaraCitera

presidente:

Har för mig att du var emot legalisering av droger förr. Bra att du bytt åsikt.

Möjligt, men isåfall bör det dock ha varit ett par år sedan. Eller så kanske jag lajvade superkonservativ eller nått. Men men..


   
SvaraCitera

Oj 36% läste frågan fel


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Allt har en rimlig gräns, själv märker jag hur mycket jag dricker.


   
SvaraCitera