Aviseringar
Rensa alla

om du fick en väldigt minor superkraft


Ämnesstartare

patrick bateman:

X-Men är Hjärta Men ja! Det är fantastiskt. Även att kunna påverka folks tankar och få dem att göra saker (nu kanske jag låter ond men tänker i gott syfte) Håller med att den är med på a-listan!

dåså, bara att välja en som faktiskt är minor.

Fingerprints:

Ignorerade det då jag anser att få folk att glömma ord med viljestyrka inte heller är så minor.

det är extremt nischat, om det bara gäller specifika ord åt gången. definitivt inte a-listan. inte b heller, tycker jag, men kanske gränsfall om det funkar över vilket avstånd som helst. grejen är den att man verkligen är tvungen att vara kreativ för att verkligen kunna använda den för att uppnå något som tjänar ens egna intressen, och den påverkan man kan ha är väldigt begränsad.
men, jag menar, även jävligt minor superkrafter kan användas på jävligt farliga sätt. har du sett misfits? om så är fallet, laktokinesi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

för att irritera dig

fan skitjobbigt, sluta med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: få folk att tala fullkomlig rappakalja med ett auktoritärt och bekymrat tonfall

den vore bra. get out of jail free-kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

fan skitjobbigt, sluta med det

ennies superkraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Ignorerade det då jag anser att få folk att glömma ord med viljestyrka inte heller är så minor.

Förstås relativt och så, men att vara begränsad till gömmande av ord kontra att på kommando kunna stanna tiden är en rätt stor maktskillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: dåså, bara att välja en som faktiskt är minor.

Det är svårt. ska tänka lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

fan skitjobbigt, sluta med det

nej, du gillar det egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ennies superkraft.

fan

ennie:

nej, du gillar det egentligen

blir fett besviken, ser notifikation och hoppas det är nåt intressant men så är det bara "ennie är fortfarande fixerad vid dig varsågod" skittråkigt... skit i mig o skaffa en hobby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

fan

blir fett besviken, ser notifikation och hoppas det är nåt intressant men så är det bara "ennie är fortfarande fixerad vid dig varsågod" skittråkigt... skit i mig o skaffa en hobby

aha okej.. trodde du gillade migSkeptisk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

aha okej.. trodde du gillade migSkeptisk 

minor superkraft: gilla ennie

(du gör det ganska svårt, men om man vet hur du är egentligen så går ditt uppförande att tolerera)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

minor superkraft: gilla ennie

(du gör det ganska svårt, men om man vet hur du är egentligen så går ditt uppförande att tolerera)

tack:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då antar jag kraften att kunna vara mig själv inför andra människor

samt förmågan att bearbeta information med klarsynthet och energi motsvarande en högpresterande akademikers

och att vid väl utvalda tillfällen (redovisningar, middagar) känna att jag kan uttrycka mig klart och tydligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden gör mig hungrig pga att du nämnde sås. 

Ett välutvecklat smaksinne skulle vara fint. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att kontrollera ej myndiga personer borde ju räknas också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: samt förmågan att bearbeta information med klarsynthet och energi motsvarande en högpresterande akademikers

fast den är väl låg a-lista eller hög b-lista, i alla fall, om man ska se den som en superkraft. lätt mer eftersträvansvärd än typ, osynlighet.

DeathByLawnmower:
Den här tråden gör mig hungrig pga att du nämnde sås. 

Ett välutvecklat smaksinne skulle vara fint. 

sluta röka, vetja.

DeathByLawnmower:
Att kontrollera ej myndiga personer borde ju räknas också.

som typ, den synen i death note då de ser personers namn, fast med ålder? den vore jävligt grym.


   
SvaraCitera