Aviseringar
Rensa alla

Om du fick välja sexpartner 3.0


Ämnesstartare

For science! Cool


   
Citera
Ämnesstartare

bipolär mm


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså de här trådarna gör mig så sjukt irriterad. MAN ÄR INTE SIN DIAGNOS. Känns så himla respektlöst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir samma svar som i tråden om adhd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Alltså de här trådarna gör mig så sjukt irriterad. MAN ÄR INTE SIN DIAGNOS. Känns så himla respektlöst. 

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Alltså de här trådarna gör mig så sjukt irriterad. MAN ÄR INTE SIN DIAGNOS. Känns så himla respektlöst. 

Man är inte sin längd, eller andra attribut heller. Vad har det med saken att göra? 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag finns nog inte:

Man är inte sin längd, eller andra attribut heller. Vad har det med saken att göra? 

Nu är det ju inte jag som gör skillnad på folk och folk här, det är du. Diagnos eller längd och attribut en inte kan styra över är inte relevant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Nu är det ju inte jag som gör skillnad på folk och folk här, det är du. Diagnos eller längd och attribut en inte kan styra över är inte relevant.

Det är din åsikt, vilket är nice. Fast frågan är vad folks åsikter är. Därav pollen jue. 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag finns nog inte:

Det är din åsikt, vilket är nice. Fast frågan är vad folks åsikter är. Därav pollen jue. 

Fortfarande respektlöst, speciellt på ett forum där många har olika diagnoser. Jag tycker inte det är okej att du gör skillnad på folk och folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Fortfarande respektlöst, speciellt på ett forum där många har olika diagnoser. Jag tycker inte det är okej att du gör skillnad på folk och folk.

Jag frågar om folk ser en skillnad på folk och folk och i vissa fall verkar det som det. Även om mängden i undersökningarna är hyfsat få.


   
SvaraCitera
reben

DU KAN INTE BE FOLK ATT INTE SE SKILLNAD PÅ "FOLK O FOLK" NÄR DU GER DOM ALTERNATIV SOM DOM SKA VÄLJA MELLAN KLART SOM FAN DOM VÄLJER ETT ALTERNATIV DÅ????????

DU BORDE LÄSA NÅ VETENSKAPLIG METOD KURS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: DU KAN INTE BE FOLK ATT INTE SE SKILLNAD PÅ "FOLK O FOLK" NÄR DU GER DOM ALTERNATIV SOM DOM SKA VÄLJA MELLAN KLART SOM FAN DOM VÄLJER ETT ALTERNATIV DÅ????????

Nej, det är sant, en person ser såklart skillnad. Men om man som grupp inte ser någon skillnad så bör resultatet bli 50% vardera? Eller har jag tänkt fel nu? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart är "jag bryr mig inte"-alternativet?


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

Nej, det är sant, en person ser såklart skillnad. Men om man som grupp inte ser någon skillnad så bör resultatet bli 50% vardera? Eller har jag tänkt fel nu? Glad

ja det har du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ja det har du

Hur? 


   
SvaraCitera