Aviseringar
Rensa alla

Om du gillar någon


Ämnesstartare

nöbby: Båda (tjej)

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar initiativ, får jag ej respons surar jag och blir passiv/medeltrevlig. ^_^

Alt. blir mer direkt med mina intentioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag ser en tjej ute, som jag då fattar tycke för. Våra blickar möts. Jag tittar bort. Tittar ner i golvet.

En tjej, som är vrålsnygg, på tåget sätter sig bredvid mig trycker jag mig mot väggen och tittar ut genom fönstret.

En attraktiv tjej pratar med mig och det låser sig totalt. Jag får svettningar och tappar talförmågan. Ett hej går bra, men efter det går det åt skogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

på det där tänk-om-man-ändå-hade-en-kärleksrelation-med-den-där-personen-viset, är du mest aktiv eller passiv? Dvs tar du initiativ eller väntar du på att den andra ska göra det?

Jävligt bra tråd du skapat nöbby!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

på det där tänk-om-man-ändå-hade-en-kärleksrelation-med-den-där-personen-viset, är du mest aktiv eller passiv? Dvs tar du initiativ eller väntar du på att den andra ska göra det?

Fast frågan är ju vad folk menar när dom säger exempelvis båda nu. Exempelvis, när tjejer säger båda, vad menar dom då med att vara aktiv? Är det bara önsketänkande? Menar dom att de visar att de är intresserade? ... Spännande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha: Exempelvis, när tjejer säger båda, vad menar dom då med att vara aktiv? Är det bara önsketänkande? Menar dom att de visar att de är intresserade? ... Spännande.

tror ej att alla tjejer tänker på samma sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror ej att alla tjejer tänker på samma sätt

man måste få generalisera, det måste väll ändå vara underförstått att det fu säger är sant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Aktiv (kille)

Orka vänta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Om jag ser en tjej ute, som jag då fattar tycke för. Våra blickar möts. Jag tittar bort. Tittar ner i golvet.

En tjej, som är vrålsnygg, på tåget sätter sig bredvid mig trycker jag mig mot väggen och tittar ut genom fönstret.

En attraktiv tjej pratar med mig och det låser sig totalt. Jag får svettningar och tappar talförmågan. Ett hej går bra, men efter det går det åt skogen.

Du beskrev det bra för mig med, tack. 


   
SvaraCitera

Är mig sj så alla faller

Sen om dom tar för lite initiativ gör jag det. Typ nuvarande bjöd jag in på frst pga hur skulle jag annars träffa honom mer, sen efter det tog han lite initiativ och jag hakade på. Fuck the game, vill man nåt får man fixa det tänker jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är aktiv som fan är inte rädd för ta initiativ först ,jag gillar alltid att va före ^^ 


   
SvaraCitera

Aaron: jag gillar alltid att va före

Inte alltid så uppskattat ska du veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Passiv (kille)

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Inte alltid så uppskattat ska du veta

Nej men är man  före är ju också ha lite kontroll ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både och. Vill jag bara knulla äre inga problem, då kan jag dessuton ta en avvisning. Är det en sån där som man får den där lilla minihjärtattacken av och man blir skakis...då äre svårare


   
SvaraCitera