Aviseringar
Rensa alla

Om du lämnar um.


Ämnesstartare

Om du bestämmer dig att lämna um, blir borttingad från um eller um läggs ner eller vad som helst. Vad kommer du då ta med dig från um? Alltså, att du och um aldrig mer kommer göra något ihop och du får välja ett minne, händelse, person eller något som du anser vara det viktigaste som du tagit del av under tiden. Vad är det?

Fattar ni? Isåfall skriv!


   
Citera
Ämnesstartare

garv-moments åt saker jag har skrivit och läst
roliga umträffar-moments


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler vänner på fb : D nej skoja, men ökad förståelse för min omvärld. jag har lärt mig massor (särskilt politiskt) och mitt språkbruk/ordförråd har expanderats rätt rejält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: garv-moments åt saker jag har skrivit och läst
roliga umträffar-moments

Fint Tumme upp

sicilianmind: fler vänner på fb : D nej skoja, men ökad förståelse för min omvärld. jag har lärt mig massor (särskilt politiskt) och mitt språkbruk/ordförråd har expanderats rätt rejält.

Coolt, låter som bra grejer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte 🙁

ba varit tidsfördriv 14/7 :X 

tror inte ja tar med mig något


   
SvaraCitera

Jag har inte varit här så länge. Så jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: vet inte 🙁

ba varit tidsfördriv 14/7 :X 

tror inte ja tar med mig något

Typ så jag också känt i perioder men i andra tänker jag positivare 🙂

Fantastiskt: Jag har inte varit här så länge. Så jag vet inte.

Din tid kommer 🙂


   
SvaraCitera
mynona

jag tror och hoppas att jag tar med mig i alla fall en del av de jag har lärt känna. erfarenhetsmässigt tycker jag också att Um i viss mån har utvecklat förmågor hos mig som kanske skulle ha varit svårare att utveckla irl. när det gäller specifika händelser .... det är lite svårt, jag tänker mer på en viss stämning, tex under den tid då jag var van vid att gräl/debattera feminism med brkg-razorblade-sming med isola som åskådare. jag ska försöka tänka ut någon specifik händelse, om det går


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag tror och hoppas att jag tar med mig i alla fall en del av de jag har lärt känna. erfarenhetsmässigt tycker jag också att Um i viss mån har utvecklat förmågor hos mig som kanske skulle ha varit svårare att utveckla irl. när det gäller specifika händelser .... det är lite svårt, jag tänker mer på en viss stämning, tex under den tid då jag var van vid att gräl/debattera feminism med brkg-razorblade-sming med isola som åskådare. jag ska försöka tänka ut någon specifik händelse, om det går

Gör så! Var intressant att läsa det där tyckte jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Typ så jag också känt i perioder men i andra tänker jag positivare 🙂

ne ba suttit halvdöd o ba "hihi" åt nått nån skrivit sen ba se en massa text där folk försker debattera o ba typ inte lära sig av varandra o ba säga samma saker om o om igen o sen blir dom arga o pratar illa om varandra </3 tar inte in nått nåon skriver 🙁 så får inte me mig nått

försök inte få mig se positivt då dödar ja dig patrik bateman
stavar utan c oxo så du blir extra irri 

de e nå fel på alla människor ba ja som e okej tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej skulle aldrig döda dig Rodnar

kanske om du typ kom hem till mig o skrämde mig

elr om du försökte göra något riktigt hemskt mot någon 

som ja bryr mig om

annars bryr ja mig inte om vad du gör xD

om de inte är ett barn elr pensionär

elr typ särskilt mörkhyade gamla män.. åh grät alltid när dom skadades i filmer o så förr

typ alla andra kunde dom få döda


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fasiken: om de inte är ett barn elr pensionär

elr typ särskilt mörkhyade gamla män.. åh grät alltid när dom skadades i filmer o så förr

typ alla andra kunde dom få döda

Hahaha, älskar den random:iga utsvävningen. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: ne ba suttit halvdöd o ba "hihi" åt nått nån skrivit sen ba se en massa text där folk försker debattera o ba typ inte lära sig av varandra o ba säga samma saker om o om igen o sen blir dom arga o pratar illa om varandra

försök inte få mig se positivt då dödar ja dig patrik bateman
stavar utan c oxo så du blir extra irri 

de e nå fel på alla människor ba ja som e okej tror jag

Fast du och Fantastiskt verkar ju lite nära Glad fast okej ska inte tvinga dig om du inte vill, tänkte mest att det vore trevligt att kunna se tillbaka på um tiden med bra minnen 🙂 även om du har rätt i att det är mycket ilska och skitsnack 🙁
Haha blev lite irriterad när det saknades ett c faktiskt Glad

Men det känns inte så normalt att vilja döda mig ju... 🙁

Fasiken: okej skulle aldrig döda dig 

kanske om du typ kom hem till mig o skrämde mig

elr om du försökte göra något riktigt hemskt mot någon 

som ja bryr mig om

annars bryr ja mig inte om vad du gör xD

om de inte är ett barn elr pensionär

elr typ särskilt mörkhyade gamla män.. åh grät alltid när dom skadades i filmer o så förr

typ alla andra kunde dom få döda

Tack! Har ju tänkt skapa en god jul tråd till dig och allt Rodnar 

Gör jag nåt sådant så ger jag dig rätt i att döda mig, eller nej. Inte om jag kom till dig och skrämde dig, tänk om det inte var meningen att skrämmas? Kanske hade goda avsikter 🙁
Hahaha varför just mörkyade gamla män? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Fast du och Fantastiskt verkar ju lite nära  fast okej ska inte tvinga dig om du inte vill, tänkte mest att det vore trevligt att kunna se tillbaka på um tiden med bra minnen 🙂 även om du har rätt i att det är mycket ilska och skitsnack 🙁
Haha blev lite irriterad när det saknades ett c faktiskt 

Men det känns inte så normalt att vilja döda mig ju... 🙁

lolvi blev bästa vänner igår i en tråd ^^
ne ja börjar glömma allt bra från träffar o så :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Hahaha, älskar den random:iga utsvävningen. Party

Rodnar


   
SvaraCitera