Aviseringar
Rensa alla

Om du träffat personen över på en UM-träff...


Fantastiskt: Ditt liv kommer att kastas upp och ner när du träffar mig.

Kommer bli episkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade haft det gött o snackat massa, hade försökt gå in på nått djupare för det känns skojj att snacka om sånt med fanta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till iste: jag hade drogat ner hans öl för att kunna umrejpa honom


   
SvaraCitera

hade gått hem pga  alla trakasserier och roofies-attacker -.-


   
SvaraCitera
mynona

Tror hn hade nickat reserverat, jag hade hälsat varligt och sedan entusiastiskt velat se honom interagera med dazd och försökt få en bra utsiktsplats


   
SvaraCitera

hade väl tjötat och snottrat lite grann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till iste: hade sparkat på hans skor hela tiden Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hade varit fett nice. Hade hängt o snackat hela kvällen o sen hade vi gift oss o levt lyckliga i alla våra dagar och jag hade fött hennes barn.


   
SvaraCitera
mynona

Hade blivit nyfiken pga välkänd klassisk umare och sett åt dens håll, den verkar som en energifylld person så den hade väl antagligen kommit fram och konverserat, hade låtit mig översköljas av kommunismpropaganda, hade nog tyckt det var trevligt, hade pumpat lite om andra umträffar. hade nog kunnat upprätthålla ett samtal av normallängd innan hn gått vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade diskuterat livet 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Ja, Anura, och jag hade lett vänligt uppmuntrande och benat ut det här med rasblandning och blondiner för dig. Tror nog Anura varit blyg men jag hade varit snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja, Anura, och jag hade lett vänligt uppmuntrande och benat ut det här med rasblandning och blondiner för dig. Tror nog Anura varit blyg men jag hade varit snäll

Jag har ingen besatthet när de kommer till rasblandning eller blondiner :p 


   
SvaraCitera
mynona

Nämnde inte ett ord om någon besatthet! Dt är likväl det samtalsämne jag gärna hade velat ta upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Dt är likväl det samtalsämne jag gärna hade velat ta upp

vrf d? :p 


   
SvaraCitera
mynona

Varför inte? :p låter som en lika bra isbrytare som någon


   
SvaraCitera