Aviseringar
Rensa alla

Om du var ensam kvar på Jorden


Ämnesstartare

Schism:

Plundra sjukhusen PÅ medicin, äta kopiösa mängder chips, sätta PÅ musik överallt, dricka öl, bygga upp ett socialt nätverk av fantasifoster, beväpna mig i absolutnödfallsskydd mot rovdjur

Skulle du inte bli sjuk av allt det där ? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade snattat alla affärer [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittat min älskade, ifall hon hade dött så skulle jag levt för att kunna tänka på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom de flesta är inte seriösa lite så skriver jag.

stomacho:

•Hur hade ditt liv sett ut första dagen?

Irrat runt min hemstad och letat efter folk. Ringer massa nummner och springer naken för att se om det är inte ett spratt eller nått.

stomacho:

•Hur hade ditt liv sett ut efter en månad?

Jag hade lärt mig tämja de hästar (åtminstonde) eller kor ur bongårdear för att vandra ur staden. När alla människor, vipps hade försvunnit finns det bilar på vägarna som blockerar, kärnkraftverken kan gå överstyr, flygplan krashar och andra maskinerier som behöver mänskligt styrande.
Försöker leva i skogen som bonde eller nått för att undvika kollapsen av maskiniriet. Sedan hittar jag ett labb där fredrik reinfeldt höll på med. Lyckas klona mig själv till ett oändligt antal.

stomacho:

Hur hade ditt liv sett ut efter ett år?

Alla stomachos hade koloniserat Europa, asien och så vidare. Samhällen skulle enbart bara bestå av stomachos och en diktator som är jag. Vi sulle vara flera miljader.

stomacho:

Vad hade du satt upp för mål i livet?

Ett krig skulle utbryta mot stomachos i Eu och mot stomachos Asien bara för en försenad påminnelse elräkning. Vid det här laget har alla stomachos blivit unika raser. De europiska stomachos skulle kallas - Stomachia erupidia och de övriga Stomachouis kommunistia.

stomacho:

Hur hade en vanlig dag sett ut för dig?

Levt istället isolerad i skogen som en i förra tiden i Extrem Surviver" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade tagit mig till närmaste hästhage och försökt bli kompis med en häst, ridit till skansen och släppt ut massa djur. Tämjt en falk och massa sånt. En falk på min axel och en kattunge i min huvtröja. Massa Jävla Djur!!!!!! Jag hade kirrat lätt resepackning och lite böcker, sen hade jag ridit någonstans.

Sen tagit mitt liv.


   
SvaraCitera
ohjens

hade tagit mitt liv direkt


   
SvaraCitera
time
 time

Första månaden: Skulle flytta in i Playboy Mansion, droppa LSD, lära mig hjula, hjula naken, leka apokalyps på Manhattan, bygga saker, göra bort mig, rapa fritt.

Vet inte hur jag skulle ta mig till USA då jag inte kan flyga men jag skulle kunna googla lite och kanske flytta till Rom eller Paris istället. Det är lite mindre flygtid dessutom.

Plundrat butiker hade jag gjort. Och gnällt på myndigheterna.

Finns det djur kvar i det här scenariot?


   
SvaraCitera
time
 time

Googla lite för att lära mig manövrera ett plan, menade jag alltså.

ÅH, alla mina posts skulle hamna på 9gags hotpage... Mirakulöst. Önskar det här kunde hända en månad eller två.


   
SvaraCitera

jag skulle gå till närmaste mataffär och äta ihjäl mig på godis och kakor.


   
SvaraCitera

stereo total:

jag skulle gå till närmaste mataffär och äta ihjäl mig på godis och kakor.

svara på mitt fucking sms öh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Finns det djur kvar i det här scenariot?

Ja.


   
SvaraCitera
time
 time

stomacho:

Ja.

Åh, då skulle jag rida alla de fina hästarna och bygga en egen enhörning av en vacker vit ponny.


   
SvaraCitera
höna

skulle ta livet av mig så fort som möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

skulle ta livet av mig så fort som möjligt

Varför då ? i princip så äger du allt på jorden när ingen gör det?


   
SvaraCitera
höna

stomacho:

Varför då ? i princip så äger du allt på jorden när ingen gör det?

inge kul å äga massa saker om man är ensam? vafan skulle man glra liksom. gå omkring äta kakor [blush]


   
SvaraCitera