Aviseringar
Rensa alla

Om en blindtarm spricker e det farligt?


Ämnesstartare

Min morsa gick precis in på akuten om att blindtarmen hade spruckit... E det farligt? Kan hon dö?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej det löser sig.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är farligt. Men eftersom hon kom inte så fort så

emery:

det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ja [confused]


   
SvaraCitera

Det är farligt om det går för lång tid mellan det att dne spricker och själva operationen. Men det verkar som att hon kom in fort, så hon klarar sig nog finfint ska du se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ, DET ÄR DÖDLIGT OCH DIN MAMMA KOMMER ATT DÖ INNOM 12 TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE FÖR HENNES LIV OCH VÄLMÅENDE!!!!!!!!

jag skoja, nej det är inte så farligt, det e väldigt ovanligt att folk dör av det, speciellt i Sverige [smile]


   
SvaraCitera

Necerox:

NEJ, DET ÄR DÖDLIGT OCH DIN MAMMA KOMMER ATT DÖ INNOM 12 TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE FÖR HENNES LIV OCH VÄLMÅENDE!!!!!!!!

Moget. Gå och köp dina färgade linser nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Moget. Gå och köp dina färgade linser nu.

tyvär, måste göra min synundersökning först........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necerox:

NEJ, DET ÄR DÖDLIGT OCH DIN MAMMA KOMMER ATT DÖ INNOM 12 TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE FÖR HENNES LIV OCH VÄLMÅENDE!!!!!!!!

Du anar inte hur JÄLVA dum den där kommentaren var din fittunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dyler:

Min morsa gick precis in på akuten om att blindtarmen hade spruckit... E det farligt? Kan hon dö?

Ja, det är rätt farligt men får man vård så fixar det sig oftast skulle jag tro (: och det verkade ju som om hon kom in rätt fort, så det ordnar sig säkert (:

min blindtarm sprack precis innan dom bestämde sig för att operera bort den typ, och allt är bra med mig ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Du anar inte hur JÄLVA dum den där kommentaren var din fittunge.

Du anar inte hur JÄVLA dumt det är att kalla någon fittunge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Du anar inte hur JÄVLA dumt det är att kalla någon fittunge?

Jag anser att det var befogat i detta fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en vanlig dag på UM everybody[bigsmile]
*trumvirvelsolo*


   
SvaraCitera

Jag hoppas o tror att din mamma kommer bli bra! Jag har själv haft blindtarmsinflammation, och det gjorde ju ont o så innan.. men som tur var så han min inte spricka innan jag sövdes ner o opererades.. men läkarna såg att den var innflammaterad.. och jag mår bra nu! Hon kommer klara sig, det enda som kommer vittna om det är hennes stygnmärken, som fortfarande syns på mig iallafall Tänker på dig o din mamma! lycka till!


   
SvaraCitera