Aviseringar
Rensa alla

OM ENS KILLE/TJEJ HAR DÅLIG ANDEDRÄKT....


påpekar, så brukar han borsta tänderna av sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lasseboy87:

man tar först en fishermans själv och så frågar man om den andra personen vill ha! kanske lite uppenbart men vafan:P

okej de där låter bra ska testa(a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LILO:

man kan ju inte be nån borsta tänderna ... och bjuda på tuggummi känns för uppenbart vad man menar..

Väv in det lite då..

Ta med personen i fråga till en dyr restaurang, levande ljus, hela kitet. Sedan, när ni mår som bäst och verkligen njuter, så reser du dig upp och utför en liten dans och bjuder till slut på tuggummi. Då tror jag inte han fattar vad din plan är, bara att du är ''annorlunda''.

Eller så ber du snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olger:

Ta med personen i fråga till en dyr restaurang, levande ljus, hela kitet. Sedan, när ni mår som bäst och verkligen njuter, så reser du dig upp och utför en liten dans och bjuder till slut på tuggummi. Då tror jag inte han fattar vad din plan är, bara att du är ''annorlunda''.

haha naww, de låter som en bra idé


   
SvaraCitera

man köper en tandborste och ger till han/henne nästa gång man ses [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

man köper en tandborste och ger till han/henne nästa gång man ses

''Heeeeej, jag har märkt att du kanske behöver en sån här! Puss!''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur svårt är det att bara säga till personen i fråga, om den har dålig andedräkt? [cute]


   
SvaraCitera

Olger:

''Heeeeej, jag har märkt att du kanske behöver en sån här! Puss!''

Exat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LILO:

vafan gör man då? Det händer för ofta att killar har dålig andedräkt, inte direkt så att man vill pussa på dom då?!
man kan ju inte be nån borsta tänderna ... och bjuda på tuggummi känns för uppenbart vad man menar..

haha sluta waina så jävla mycket, bit ihop förfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussa inte killar som du inte vågar säga till..

Dold text: eller så pussar du killar och håller tyst


   
SvaraCitera

Ibland kan man stå ut, men ibland är det fan förjävligt...
Tycker det är svårt att säga till ändå.. låter hellre bli pussarna då


   
SvaraCitera

Melinka:

Ibland kan man stå ut, men ibland är det fan förjävligt...
Tycker det är svårt att säga till ändå.. låter hellre bli pussarna då

men ge honom bara ett tuggummi då


   
SvaraCitera

Lösningen på det mesta sånt här är bara att säga det, det ska då behöva vara väldigt svårt för så sjukt många [shake] Kan man inte ens säga det till sin partner är det konstigt att man är tillsammans, då man inte verkar vara taggade på att vara ärliga mot varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LILO:

Det händer för ofta att killar har dålig andedräkt, inte direkt så att man vill pussa på dom då?!

Vadå ofta? ingår det i vår genetiska kod att vi har det? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När min tjej hade en dålig andedräkt så sa jag åt henne att borsta tänderna oftare. Jag bad henne också äta mer perislja, grönsaker och banan. Hon borstade tänderna efter varje måltid, sköljde munnen och åt nyttig mat.

Två månader senare så har jag inte haft några problem alls med att hon haft dålig andedräkt.


   
SvaraCitera