Aviseringar
Rensa alla

Om er kille hade slut på kalsonger ?


_Paradox_:

visa bild [crazy]

Image
[cute]


   
SvaraCitera

hade kunnat låna ut mina kalsonger till i princip vem som helst som jag haft någon koppling till.

detta pga
* tror inte jag känner någon som ej torkar sig där bak och där fram när den utfört saker som kräver detta. dvs de permanenta effekterna av utlåningen är ungefär lika stora som när jag själv använder dom.
* jag är en snäll karl.

mvh.


   
SvaraCitera

kosjka:

tror inte jag känner någon som ej torkar sig där bak och där fram när den utfört saker som kräver detta.

Ni brukar tala om sådant?


   
SvaraCitera

kebu12:

Ride the big one

Blev lite besviken, ville se rejälare doningar.
Image


   
SvaraCitera

_Paradox_:

Blev lite besviken, ville se rejälare doningar.

Då borde du gilla när jag går klädd såhär[cute]
Image


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

lite svårt för mig att säga, min pojke går ofta utan kalsonger (på sommaren) så han skulle nog ej ha så mycket emot att gå kommando.

dessutom köpte jag 7 par nya kalsonger till honom när han fyllde år, han var i desperat behov av manly, oslitna underkläder.

schack... och matt. [cool]


   
SvaraCitera

isola:

Ni brukar tala om sådant?

1 jag är kapabel till att känna starka dofter.
2 jag har vid åtskilliga tillfällen duschat samtidigt som de flesta jag känner
3 jag har sett åtskilliga plagg underkläder(både använda och oanvända) som antytt en iaf acceptabel personlig hygien(inga avföringsränder, inga stora blöta fläckar)
4 jag har i viss mån diskuterat detta med vänner då jag själv är fobisk för min egen avföring och mina egna kroppsvätskor vilket gett upphov till absurt slitna händer i perioder.
5 det finns statistik som tyder på att det är brukligt att tvätta händerna vilket förstärker mina indicier.
6 jag har varit i de flesta av mina bekantas hus och sett att där används toalettpapper vilket också förstärker mina andra indicier.
7 jag har sett andra sidor såsom god munhygien hos många jag känner vilket tyder på att de har visst intresse av personlig hygien.

men eftersom du inte använder dig av sinnena överhuvudtaget och bara pratar om pollux, bristande samhällsmoral och tuggummi kan du väl fortsätta vara inskränkt.

mvh.


   
SvaraCitera

kosjka:

2 jag har vid åtskilliga tillfällen duschat samtidigt som de flesta jag känner

måste stoppa dig här och fråga om ni gruppduschar efter toalettbesök hemma hos er


   
SvaraCitera

isola:

måste stoppa dig här och fråga om ni gruppduschar efter toalettbesök hemma hos er

nej och jag förstår inte hur din fråga på något sett är relevant.

jag har däremot duschat tillsammans med de flesta jag känner då de flesta jag känner har/har haft någon form av koppling till mitt liv i skolan och jag har då varken sett något absurt frånstötande såsom stora fläckar i dessa personers kalsonger, stora lager avföring i regionen kring analöppningen eller fräna lukter från deras nakna kroppar innan dessa gått in i duschen.

för att förtydliga (så du slipper ställa följdfrågor) förhållandet mellan skola och duschande vill jag informera dig om att idrott som är ett skolämne och till en viss grad fysiskt ansträngande brukar åtföljas av duschande inför nästa lektion.


   
SvaraCitera

jag tror för övrigt att de jag känner i dessa sammanhang någon gång under antingen de nio år jag duschat tillsammans med dessa(A) eller två år(J och en rad till) gått direkt mellan toaletten i omklädningsrummet och duschen vilket faktiskt gör svaret på din första fråga till ett halvt ja.


   
SvaraCitera

känns som att ts vill skaffa en flickvän för att då kunna få slut på kalsonger och få en ursäkt att bära trosor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart men då skulle han få använda ett par som jag själv inte använder, tror inte att han skulle passa i ett par jag använder eller känna sig bekväm i dom.


   
SvaraCitera

jag skulle genast välja ut mina allra finaste favorittrosor och dra på honom. En man i trosor! Vilken lycka! Trodde aldrig den här dagen skulle komma!


   
SvaraCitera

Om jag hade någon skulle han nog hellre gå utan, för jag tror inte att de passar.


   
SvaraCitera