Aviseringar
Rensa alla

Om er partner näckar ihop med andra, åsikter!??


oerfaren:

men är det då okej om du inte känner dej bekväm med situationen?

Ja eftersom jag vet att jag borde vara okej med situationen.
(Så länge hon inte är en otrogen hora vill säga...)


   
SvaraCitera

Min pojkvän är alldeles för pryd för att göra något sådant om han inte skulle vara jättefull eller jättehög. Då ska man inte vara i vatten. Skulle därför bli upprörd. Han skulle kunna drunkna ju! [sad]

Om folk ser honom naken eller om han ser andra personer nakna är jag mindre intresserad av. Han blir ju inte direkt upprörd när jag byter om i offentliga omklädningsrum.


   
SvaraCitera

Beror på hur hon är annars och situation, men det skulle antagligen inte vara några problem, bortsett ifrån att jag förmodligen inte skulle må hallon direkt, men det är en annan femma.


   
SvaraCitera
blum
 blum

skulle tycka det var jobbigt om han var med ett gäng nakna tjejer, ja.


   
SvaraCitera

Hade det varit tjejer hade det varit lugnt, men inte killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vad skulle problemet vara

att kan visar snorren för andra brudar? jag vet inte, kan inte sätta fingret på varför jag blir upprörd av tanken.... men det känns som att hans nakenhet är MIN tillhörighet, nakenheten är något fint och privat då man är i förhållande med någon. Men inte särskillt många verkar dela den åsikten med mej :/

Myksa:

Ja eftersom jag vet att jag borde vara okej med situationen.

det e just därför jag tar upp detta... känns som att detta "borde vara okej med det" är en slags hjärntvätt, man "borde" godkänna så himla mycket i en relation, även hur fel det än känns att göra det.

mediakatt:

Om folk ser honom naken eller om han ser andra personer nakna är jag mindre intresserad av. Han blir ju inte direkt upprörd när jag byter om i offentliga omklädningsrum.

Det där med omklädningsrum är ju skillnad tycker jag. Då är det personer av samma kön.. jag syftar enbart på att jag ej vill att tjejer ska se min kille naken, självklart får han näcka med grabbarna!

Lindblom:

skulle tycka det var jobbigt om han var med ett gäng nakna tjejer, ja.

många tycker så har jag märkt.. dom blir svartsjuka på att ens partner ser nakna person av andra könet. Det är för mig inget bekymmer alls.. nakna tjejer/killar finnsj ju överallt tänker jag; porr, tv, film, miami beach hehe..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnarök:

Hade det varit tjejer hade det varit lugnt, men inte killar.

precis.. för antar att du pratar om din tjej.


   
SvaraCitera

oerfaren:

men det känns som att hans nakenhet är MIN tillhörighet, nakenheten är något fint och privat då man är i förhållande med någon. Men inte särskillt många verkar dela den åsikten med mej :/

förstår precis varför du tänker så och visst ligger det lite i det du säger, men det är ju ändå inget konstigt.


   
SvaraCitera

Mja, skulle inte uppskatta det men skulle heller inte förbjuda det.


   
SvaraCitera

har killen varit på midsommarfestivalen, eller?


   
SvaraCitera

skulle nog inte uppskattat det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Mja, skulle inte uppskatta det men skulle heller inte förbjuda det.

näe förbjuda får man ju aldrig.. dock så är frågan om respekt till sin partner. men jag vet inte hur mycket man ska/kan kräva som respekt... om han näckar om å om igen med vetskap om att jag mår dåligt av det.. så anser jag att man ej visar nån respekt till sin partner.

dzjugasjvili:

har killen varit på midsommarfestivalen, eller?

haha näe 🙂 han har int näckat än.. han har bara bytt om framför en annan brud som tydligen tittat bort, men endå.. just den incidenten fick min hjärna att gå på högvarv och ställa frågor om hans åsikter kring detta, fick fel svar tycker jag.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Det där med omklädningsrum är ju skillnad tycker jag. Då är det personer av samma kön.. jag syftar enbart på att jag ej vill att tjejer ska se min kille naken, självklart får han näcka med grabbarna!

Och för dom av oss som har förhållanden där de inblandade inte är heterosexuella så gör det inte riktigt någon skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

- Vad får ni för känslor om er partner(kille) skulle bada näck ihop med ett gäng andra näckbadande människor/kompisar OCH det fanns tjejer med? Dvs skulle ni ha nåt emot om andra tjejer skulle se er kille näck!? (i en sån situation).

Nej ingen annan tjej får se min pojkvän naken 😛


   
SvaraCitera

oerfaren:

näe förbjuda får man ju aldrig.. dock så är frågan om respekt till sin partner. men jag vet inte hur mycket man ska/kan kräva som respekt... om han näckar om å om igen med vetskap om att jag mår dåligt av det.. så anser jag att man ej visar nån respekt till sin partner.

Nä, men mer, han får göra som han vill, han ska inte skita i att gör det bara för min skull. Så illa är det inte.


   
SvaraCitera