Aviseringar
Rensa alla

Om er pojkvän/flickvän skulle bajsa på sig?


Ämnesstartare

Skulle ni dumpa hen då?

Min kompis som undrar


   
Citera
Ämnesstartare

Då skulle hen väl vara sjuk på något vis alt ha problem med sin ringmuskel och sådant kan ju åtgärdas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft en bf som sket ner sig, i min säng dessutom. Jag behöll honom ändå och det var inte därför det tog slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissade på mig lite en gång när jag hade urinvägsinfektion för några år sedan. Kände en hemsk smärta och såg lite blodblandat kiss rinna längs låret. Hade någon dumpat mig för det hade jag nog mördat hen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Då skulle hen väl vara sjuk på något vis alt ha problem med sin ringmuskel och sådant kan ju åtgärdas. 

Eller så hann hen bara inte till toaletten alt kände inte på sig att hen var bajsnödig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellejönsen:

Eller så hann hen bara inte till toaletten alt kände inte på sig att hen var bajsnödig?

fast det känner man när man är såpass gammal att man har ett förhållande.  man är runt tre år när man lär sig känna igen sådant, om man inte är magsjuk, handikappad el dyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: fast det känner man när man är såpass gammal att man har ett förhållande. man är runt tre år när man lär sig känna igen sådant, om man inte är magsjuk, handikappad el dyl.

Man kanske tror att man bara ska fisa, men så bajsar man istället?


   
SvaraCitera

Det beror ju på i vilken situation och hur ofta det händer. Om det typ händer i ett maratonlopp där personen vägrar ge upp vilket ju faktiskt har hänt (det var något nyhetsinslag om en person som hade skitit på sig i ett maratonlopp för ett tag sedan), då skulle jag snarare se det som lite coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luktar harry tråd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Luktar harry tråd 

Vem är Harry?


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej. Everybody poops.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hett ju Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror ju på varför det hände. Vid t.ex magsjuka kan sånt inte hjälpas, eller annan sjukdom som leder till det. Nej, det skulle inte ta slut bara för att hon skiter ner sig. Istället skulle jag tycka synd om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Det beror ju på varför det hände

och sen

Tjohej: Nej, det skulle inte ta slut bara för att hon skiter ner sig

motsägelsen lol


   
SvaraCitera

hade skrattat åt den.


   
SvaraCitera