Aviseringar
Rensa alla

Om folk driver med din flickvän... vad göra?


Ämnesstartare

Går till attack och ber personen att lägga ner?
Eller bankar ner han/henne?
eller låter det vara eftersom du är osäker på om hon störs av det eller om det är bara en kompisgest?


   
Citera
Åtta

Lol. Hon klarar nog av det där alldeles själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Banka ner dem du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hon klarar nog av det där alldeles själv.

Om det inkluderas när dom tex drar i hennes arm och håller om henne och leker något.. ? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Om det inkluderas när dom tex drar i hennes arm och håller om henne och leker något.. ? :/

Menar du ifall andra killar kramar om,gosar och gullar med din tjej "på skoj" så är det upp till henne att säga ifrån,däremot kan du ju säga till henne att det inte är så kul,eller respektabelt.

Men jag kanske missförstår frågan?
Aja,lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

och leker något.. ?

Leker?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan mycket väl handla om din/dina kompisars avundsjuka/tillkortakommanden.
Försök förstå varför dom gör det så kanske du inser att det inte spelar någon större roll.
Fast det kan mycket väl vara ett problem och då har jag ingen vidare lösning på hur man ska få dom att sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Går till attack och ber personen att lägga ner?
Eller bankar ner han/henne?

Fungerar bra... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle försöka bedöma hur hon hanterade situationen, eller nåt. Tolkade jag det som att det här är inga problem, hon klarar det så whatever men om inte så skulle jag väl inte banka ner dem men be dem dra åt helvete [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Går till attack och ber personen att lägga ner?

Visar att du saknar förtroende i förhållandet och i dig själv. Klassisk svartsjuka, världens relationsdödare.

Extern:

Eller bankar ner han/henne?

Visar också svartsjuka och att du är desperat för att visa hur "manlig" du är genom att slåss. Tro mig, tjejer gillar inte desperata töntar som tror de har någonting att bevisa.

Extern:

låter det vara

Är det bästa. Om du inte känner dig hotad av att andra killar stöter på henne kommer hon bara känna större attraktion för dig, eftersom du är någonting att jobba för.


   
SvaraCitera

Alltså, om folk verkligen skulle dra omkring, hålla fast och jävlas med min teoretiska flickvän ála högstadiemobbing, så skulle jag nog klappa säften efter ett tag om hon inte klarade av att hantera det själv.

Men är det bara så att de typ... stöter på henne, "gullar" osv. så får hon väl säga ifrån själv om hon inte gillar det. Gillar hon det, så... fine, typ. Bryr mig inte så jävla mycket, är inte värst svartsjuk vad gäller såna småsaker.


   
SvaraCitera

Beror ju på vad du menar att dom gör. [confused]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Men är det bara så att de typ... stöter på henne, "gullar" osv. så får hon väl säga ifrån själv om hon inte gillar det. Gillar hon det, så... fine, typ. Bryr mig inte så jävla mycket, är inte värst svartsjuk vad gäller såna småsaker.

Håller med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ står runt henne i en ring? [confused] annars hade jag väl varit med och skoja tror jag [crazy]


   
SvaraCitera