Aviseringar
Rensa alla

Om hon gjorde det?


Ämnesstartare

Om en tjej har känt dig ett tag men nu på sista tiden börjat ropa på en, börjat säga att jag ska sitta där och idag tom kramat en, är hon intresserad då?

Tackar på förhand!

ÄNDRAT 2009-10-07 21:50

ÄNDRAT 2009-10-07 21:52
Om en tjej har känt dig ett tag men nu på sista tiden börjat ropa på en, börjat säga att jag ska sitta där och idag tom kramat en, är hon intresserad då?
Hon blir öppen när hon är ensam med mig och har bara kramat mig när vi varit ensamma, gott tecken va? Men hon värkar lite player-aktig så jag vet inte om jag gillar henne, hon är med alla möjliga killar men hon är eller har inte varit ihop med någon av dem och kommer inte att vara så jag har ingen aning!!!! [confused]

Tackar på förhand!


   
Citera

Kanske?


   
SvaraCitera

fråga henne istället, vafan ska vi kunna sånt för?


   
SvaraCitera
kachin

hon har aids o vill smitta dig


   
SvaraCitera

fråga henne


   
SvaraCitera

Fattar inte hur du kan veta allt det där? [sad]


   
SvaraCitera

Fråga...

karleksproblem:

Gör det, innan det är försent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpankMe:

Fråga...

karleksproblem: Gör det, innan det är försent.

Fan du fick mig, men problemet är att jag är blyg framför tjejer...


   
SvaraCitera

karleksproblem:

men problemet är att jag är blyg framför tjejer...

då är det ingen ide att du funderar på förhållanden med tjejer


   
SvaraCitera

karleksproblem:

men problemet är att jag är blyg framför tjejer...

Då får du jobba på det. Du får väl lägga nårra hintar om du inte vågar säga det rätt ut å så.
GL [cheers]


   
SvaraCitera

Kanske, eller så tycker hon bara att du är en bra vän och gillar dig på det sättet bara.


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Om en tjej har känt dig ett tag men nu på sista tiden börjat ropa på en, börjat säga att jag ska sitta där och idag tom kramat en, är hon intresserad då?

Sätt dig bredvid henne, krama tillbaka, var allmänt trevlig (men självklart bara om du själv vill). Så visar det sig vart det leder [smile]


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Sätt dig bredvid henne, krama tillbaka, var allmänt trevlig (men självklart bara om du själv vill). Så visar det sig vart det leder

gör väl man med vänner oxå?


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

gör väl man med vänner oxå?

Ja. Men det man börjar med ju? Inte bara flyga på personen och anta saker..


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Ja. Men det man börjar med ju? Inte bara flyga på personen och anta saker..

vene, sj märker man ganska omgående, säger att man är snygg, -jag gillar dig mkt osv...?


   
SvaraCitera